رییس جمعیت هلال احمر نطنز از پیدا شدن کوهنورد تهرانی در ارتفاعات رشته کوه کرکس نطنز پس از دو روز جستجو خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 23 May 2015
اصغر سلطانی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این کوهنورد 60 ساله ساعت 9 صبح امروز (شنبه) با همکاری نیروهای داوطلب امداد و نجات هلال احمر، سپاه و نیروهای بسیج مردمی روستای 'اوره' در ارتفاعات دو هزار 500 متری دره اوره حوالی امامزاده سلطان منطقه 'گروه آباد' نطنز پیدا شد.

وی افزود: این کوهنورد که از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود، توسط امدادگران اورژانس 115 برای ادامه درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: کوهنورد مفقود شده از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس است که پنجشنبه گذشته به همراه یک گروه 20 نفری از کوهنوردان عازم قله کرکس شده بود.

به گفته سلطانی این کوهنورد در میانه راه مسیر خود را از دیگر کوهنوردان جدا کرده و پس از مدت زمانی با تماس های مکرر با خانواده خود از مصدومیت و شکستگی دست خود خبر داد، اما مسیر بازگشت را گم کرده بود.

رییس جمعیت هلال احمر نطنز تصریح کرد: به محض اطلاع از مفققودی این کوهنورد، دو فروند بالگرد سپاه و جمعیت هلال احمر استان اصفهان به همراه گروه های امداد و نجات از شهرستان های نطنز، کاشان، نجف آباد و اصفهان در ارتفاعات کرکس مشغول به جستجو پرداختند که موفق به یافتن وی نشده بودند.

حال عمومی این کوهنورد رضایت بخش اعلام شده است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار