کد خبر: ۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴ 19 January 2015
فرماندار قائم‌شهر گفت: دور دوم پرداخت مطالبات کارگران نساجی شاغل و قراردادی‌های پایان خدمت از امروز به مدت چهار روز آغاز شد.
 
به گزارش تابناک - مازندران، مهدی محمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران برگزار شد از پرداخت 13 میلیارد تومانی مطالبات کارگران و بازنشستگان کارخانه نساجی قائم‌شهر خبر داد.

وی اظهار کرد: پرداخت مطالبات یک‌هزار و 180 کارگران نساجی از سیزدهم آبان آغاز شد و در دور دوم پرداخت که از امروز شروع شد مطالبات کارگران شاغل و قراردادی‌های پایان خدمت نیز تا چهار روز آینده پرداخت می‌شود.

محمدی به قول سرمایه‌گذار کارخانه نساجی اشاره کرد و افزود: نظر سرمایه‌گذاران بر این است که در صورت حمایت دولت و راه‌اندازی بخش‌های چاپ و رنگ‌رزی، ظرفیت کارگران نساجی به هزار نفر تا پایان سال 94 برسد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: تعریض و ساخت مسیر قائم‌شهر به جویبار به علت تردد فراوان و ترافیک بالا و مسیر جاده نظامی قائم‌شهر به علت استقرار پارک جنگلی و دانشگاه آزاد که محل تردد 10 هزار دانشجو ‌است نیازمند توجه ویژه و بودجه مناسب است.

قائمشهر به دلیل عبور فراوان وسائل نقلیه از محور فیروزکوه، هرساله شاهد پرترافیک‌ترین مسیر در کشور شناخته می‌شود که به دلیل عدم بی‌توجهی موجب سوانح ناگواری برای شهروندان شده است.

بازدیدهای فراوان مسئولان وزارت راه و شهرسازی از مسیرهای جاده‌ای در این شهرستان نیز نتوانسته است اعتبارات لازم را جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام محقق کند.
منبع: تابناک
برچسب ها: مازندران ، قائمشهر ، تردد ، جاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار