کد خبر: ۳۷۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 16 February 2017
شهردار اردبیل گفت: بزرگترین پروژه عمرانی شهر اردبیل پس از گذشت یک سال 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح قدس طی سالیان گذشته هم در طرح جامع و تفصیلی اردبیل و هم در طرح جامع حمل و نقل ترافیک به احداث این تقاطع غیرهمسطح تاکید شده است.

وی گفت: به سبب ایجاد مشکلات ترافیکی در محدوده چهارراه با هنر (ایستگاه سرعین) اجرای تقاطع غیرهمسطح قدس یکی از ضروریات به حساب می‌آید.

شهردار اردبیل ادامه داد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر سال 94 اجرای بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری اردبیل کلنگ‌زنی شد که تاکنون تداوم عملیات را شاهد هستیم.

لطف‌اللهیان عنوان کرد: به جهت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی عملیات اجرایی این پروژه به کندی انجام می‌شود.

وی افزود: آغاز اجرای عملیات پروژه پل قدس با نگاه به شرایط اقتصادی کنونی شهرداری و شرایط نامناسب مالی موجود در شهر در این جهت قدم موثری از طرف شهرداری اردبیل برداشته شده است.

شهردار اردبیل یادآور شد: تا به امروز بزرگترین پروژه عمران شهری اردبیل از 20 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و امیدواریم با مساعد شدن شرایط جوی شاهد افزایش سرعت اجرای تقاطع غیرهمسطح قدس باشیم.

لطف‌اللهیان به ادامه عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح داروپخش اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه طی سال‌های گذشته باهمت شهرداران سابق آغاز به کار کرده است که در سال 94 و 95 شاهد پیشرفت چشم‌گیری در عملیات عمرانی این پروژه بودیم.

وی گفت: پیشرفت پل داروپخش اردبیل تاکنون بیش از 60 درصد بوده است که با توجه به دریافت آخرین برنامه زمانبدی این پروژه قرار است شهریور سال 96 این پل به بهره‌برداری رسیده و تقدیم شهروندان در اردبیل شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: تمام پروژه‌های اجرایی در کلانشهر اردبیل تحت پشتیبانی مجموعه سازمان‌ها، ادارات و نهادهای حامی شهرداری اردبیل بوده است و امیدواریم با همراهی مسؤولان شهری در سال 96 شاهد پیشرفت اردبیل باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار