سخنگوی اورژانس مازندران، گفت: پیرمرد ۸۵ ساله‌ای از بخش‌های مرتفع و صعب‌العبور انگرود بلده نجات یافت.
کد خبر: ۳۷۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 07 February 2017
ذکریا اشکپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:  درخواست کمک از اورژانس بلده باری نجات یک مرد 85 ساله اعلام شد. این مأموریت در یکی از بخش‌های مرتفع و صعب العبور بلده بنام انگرود با جاده پوشیده از برف و سرمای زیر ۱۶ درجه اتفاق افتاده است.
 
وی تصریح کرد: پیرمرد ۸۵ ساله‌ای که به دلیل خونریزی دستگاه گوارشی دچار ضعف و بیحالی شدید شده بود و تیم اورژانس از پایگاه بلده اعزام شدند.
 
سخنگوی اورژانس مازندران یادآور شد: مأموران اورژانس برای رسیدن به محل مورد نظر مجبور به طی مسافت با پای پیاده شدند و پس از رسیدن به محل مورد نظر و کنترل علائم حیاتی با حمل بیمار روی شانه‌های خود وی را به آمبولانس رساندند و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه در داخل آمبولانس بیمار به درمانگاه بلده منتقل شد.
 
وی همچنین از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن ۶ نفر در برخورد دو خودرو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ در میر بازار بابلسر خبر داد.
 
ذکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه خبر وقوع تصادف دو خودرو در بابلسر به مرکز ارتباطات اورژانس استان مازندران اعلام شد.  
 
وی، محل این حادثه را در منطقه میربازار بابلسر روبروی رستوران باغ رز اعلام کرد و افزود: برای این حادثه چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس بابلسر۱، بابلسر ۲، میربازار و امیرکلا به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه که در اثر برخورد یک دستگاه ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ اتفاق افتاد یک زن 32 ساله در دم جان باخت و دو زن و چهار مرد دیگر مصدوم شدند.
 
اشکپور یادآور شد: همه مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های امام خمینی فریدونکنار، شفای بابلسر و شهید بهشتی بابل منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار