کد خبر: ۳۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 20 May 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر راه‌اندازی پایگاه‌های اقماری هلال احمر در این شهرستان تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر عصر امروز در دیدار با رئیس هلال احمر کشور با ارائه سه درخواست با امضای مشترک با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکل پایگاه اقماری جمعیت هلال احمر در ساوجبلاغ و تأمین اعتبار احداث و تجهیز پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و تأمین اعتبار خرید تجهیزات خودرویی و سه دستگاه آمبولانس شد.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: در ساوجبلاغ تأسیساتی به عنوان پایگاه اقماری در قالب سالن انبار، تأسیسات پد و آشیانه بالگرد در زمینی به مساحت 150 هزار مترمربع با هزینه اعتبارات دولتی جهت امدادرسانی مواقع ضروری جانمایی و احداث شده که به دلیل شکایت مجتمع صنعتی سیمان آبیک با ادعای دارا بودن اسناد مالکیت زمین ورای دادگاه، مقرر شد جمعیت هلال احمر نسبت به پرداخت هزینه تملک زمین اقدام کند که تاکنون اقداماتی در این خصوص نشده و قصد دارند نسبت به واگذاری اعیانی احداثی ملک به مجتمع سیمان آبیک اقدام کنند.
پالیزگیر تأکید کرد: در این راستا نسبت به تامین اعتبار و تخصیص مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار ملی جهت خرید عرصه مکان اقدام شود.
وی افزود: دو درخواست دیگر ما تامین اعتبار تجهیزات خودرویی و سه دستگاه آمبولانس و تامین اعتبار احداث و تجهیز یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مجهز به باند فرود بالگرد، در حاشیه آزادراه کرج ـ هشتگرد بود.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با استقبال از درخواست‌ها و تلاش‌های مسئولان شهرستان در این راستا، دستور داد تا مشکل اراضی پایگاه اقماری از طریق اعتبارات استانی و هلال احمر حل شود و نسبت به دو درخواست دیگر نیز مساعدت و اقدام شود.
امیرمحسن ضیایی‌استرآبادی اظهار کرد: امیدواریم تا حصول نتیجه این موارد پیگیری خواهد شود تا هرچه سریع‌تر با محقق شدن این درخواست‌ها شاهد خدمت‌رسانی و امداد و نجات مناسب در سطح شهرستان ساوجبلاغ باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار