صدرنشینی مقتدرانه؛
حساس ترین بازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بین تیم های مدعی پرسپولیس و تراکتور سازی در ورزشگاه پر تماشاگر آزادی برگزار شد که در پایان بازی با برد قاطعانه پرسپولیس به پایان رسید.
کد خبر: ۳۷۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 05 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ شاگردان برانکو از ساعت15 درحالی به مصاف تراکتورسازان رفتند که با اختلاف 6 امتیازی در صدرجدول قرار دارند و 3 امتیاز این دیدار تا حدودی قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.
 
حواشی هایی در مورد دو تیم به گوش میرسد،عدم دعوت بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی توسط کیروش ومحرومیت تراکتور ازخرید بازیکنان جدید و عدم  استفاده از بازیکنان  سرباز به خدمت گرفته شده توسط این تیم،این دیدار را تحت الشعاع خود قرارداده است.
 
برای پرسپولیس میهمان دراین دیدار بیرانوند در درون دروازه قرارگرفت،سیدجلال حسینی،ماهینی،انصاری،احمدزاده،کامیابی نیا،مسلمان،رضاییان،رفیعی،طارمی وامیری دیگر مردان برانکو دراین دیدار بودند.
 
برای تیم تراکتور دراین مسابقه، اخباری،محمدی،مهدی زاده،ایرانپوریان،آقایی،نوری،ادینیو،حاتمی،گودرزی،کرار وابراهیمی بازی کردند.
 
پرسیپولیسی ها از همان ابتدا بازی را طوفانی آغاز کردند واین مهدی طارمی بود که دردقیقه 2 دروازه اخباری وتراکتور را گشود تا ورزشگاه غرق در شادی شود.بعد از زدن گل ،دوتیم در پی ایجاد موقعیت برآمدند تا اینکه دقیقه 22 ضربه رضاییان  روی پاس رفیعی وارد دروازه تراکتور شد تا برتری پرسپولیس بیش از پیش آشکارشود.دقیقه 24 هواداران پرسپولیس یادو خاطره هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.در دامه بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا نیمه اول با دوگل به سود پرسپولیس پایان یابد.
 
نیمه دوم  ودر دقیقه 50 شوت تراکتوری ها با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.بازی برای دقایقی در میانه های میدان درجریان بود.دقیقه60 ضربه پای حاتمی با اختلاف بسیار از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه64 ارسال سروش رفیعی با ضربه سر دیدنی وحید امیری باعث به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس شد.دقیقه 66 پاس طارمی به امیری نرسید وبه بیرون رفت.
 
دقیقه 71 ضربه ی راه دور رضاییان با اختلاف کمی با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.دقیقه 71 موقعیت تک به تک ادینیو در اختیار بیرانوند قرارگرفت.دقیقه74 پاس درعمق مسلمان به طارمی نرسید ودر اختیار اخباری قرارگرفت.دقیقه76 ضربه طارمی از کناردروازه اخباری به بیرون رفت.دقیقه 82 ضربه سر حاتمی به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.دقیقه 84 ضربه آکروباتیک طارمی با اختلاف از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.دقیقه 88 کمال کامیابی نیا با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد و داربی را از دست داد.دقیقه 91 فرزاد حاتمی از تراکتور با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.تا در پایان بازی  با برد قاطعانه سه بر صفر پرسپولیس به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار