مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: 125 خانوار از محرومان تحت حمایت این سازمان در استان به میمنت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صاحب خانه شدند.
کد خبر: ۳۷۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 05 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ فرهاد قیصربیگی شامگاه شنبه در آئین تحویل واحدهای مسکونی به محرومان شهرستان آبدانان اظهار کرد: برای احداث و تحویل این اماکن مسکونی با مجموع زیر بنای یک هزار و 100 متر بیش از 50 میلیارد ریال از اعتبارهای اداره کل بهزیستی استان ایلام بصورت بلاعوض هزینه شده است.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به تامین مسکن محرومان افزود: از این تعداد واحد مسکونی 24 واحد در آبدانان، 26 واحد در ایلام، 57 واحد در شهرستان ایوان و 6 واحد نیز در دهلران احداث و به مناسبت دهه مبارک فجر به 124 خانوار نیازمند تحویل شد.

مدیرکل بهزیستی ایلام یادآور شد: 80 درصد محرومان تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان تا 2 سال آینده ایلام صاحب منزل مسکونی می شوند.

قیصربیگی تاکید کرد: امسال با پرداخت 48 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره با سر رسید 60 ماهه، زمین اشتغال بکار 239 نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان مهیا شده است.
وی یادآور شد: هم اکنون 22 هزار نفر از جمعیت استان از مزایای فرهنگی ، اجتماعی، رفاهی، علمی و آموزشی بهزیستی بهره مند می باشند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار