رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده خبر داد:
کاظمی: در دومین روز از دهه فجر بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در قالب هزینه مسکن، درمان و ایاب و ذهاب و نگهداری به حساب مددجویان واریز گردید.
کد خبر: ۳۷۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲ 04 February 2017
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: در راستای ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی در دهه فجر بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در حوزه خدمات مسکن، درمانی و بهداشتی به حساب آنها واریز گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد نورعلی کاظمی در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنده با تبریک دهه فجر گفت: فجر انقلاب نور امید را در دل مستضعفان جهان دمید و اسلام ناب محمدی را اعتلا بخشید.
وی افزود: امروز به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و ایرانی در عرصه داخلی و بین‌المللی سربلند و عزتمند قله‌های ترقی را پیشرفت را پشت سر گذاشته است.
مسؤول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان لنده تصریح کرد: در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلام باید اندیشه و تفکر امام و شهدا و رهبری در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم به جایگاه واقعی خود در جامعه جهانی دست یابیم.
کاظمی در ادامه به برنامه‌های ستاد دهه‌فجر در شهرستان لنده اشاره و یادآور شد: برنامه‌های ستاد دهه فجر در این شهرستان با جشن انقلاب در مدارس و نواخته شدن زنگ انقلاب آغاز و مراسم تجدید عهد و میثاق با امام و شهدا با اجرای رژه خودرویی و حضور در گلزار شهدا برگزار گردید.
وی خاطرنشان کرد: اجرای مراسمات محفل انس با قرآن و جام فوتسال ادارات به مناسبت دهه‌فجر اجرایی شده و برنامه‌های متنوعی دیگری در همین راستا اجرا خواهد شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده ادامه داد: در راستای گرامیداشت دهه فجر در اداره بهزیستی برنامه‌هایی از قبیل دیدار با خانواده شهدا، راه‌اندازی مرکز مشاوره روانشناختی، راه‌اندازی دفتر پرسشگر ژنتیک، راه‌اندازی مرکز غربالگری شنوایی اجرایی میشود
کاظمی گفت: دهه فجر سرآغاز انقلاب و توجه به مستضعفان بوده در همین راستا برنامه سرکشی و بازدید از مددجویان و معلولان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.
وی افزود: جشن بزرگ انقلاب با حضور جامعه هدف سازمان بهزیستی در شهرستان برگزار خواهد شد.
کاظمی یادآور شد در دومین روز از دهه فجر بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در قالب هزینه مسکن، درمان و ایاب و ذهاب و نگهداری به حساب مددجویان واریز گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار