بازی بزرگ هفته بیستم لیگ برتر را پرسپولیس و تراکتور در روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.
کد خبر: ۳۷۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 01 February 2017

شهریاری: چرا باید هواداران ما بیرون بمانند؟
تراکتور بیشتر از 10 درصد آزادی را می‌خواهد

معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که قرار گرفتن 10 درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی در اختیار پرشورها منصفانه نیست.
 
تقسیم سکوهای ورزشگاه آزادی میان هواداران تراکتورسازی با تیم های پرسپولیس و استقلال همواره مطرح بوده است؛ معمولا ابتدا سرخابی های پایتخت بر 10 درصد سکوها برای تیم میهمان تاکید می کنند و پس از اعتراض تراکتورسازی این مساله حل می شود و سکوهای بیشتری به تراکتوری ها می دهند.


حالا در فاصله چند روز تا بازی بزرگ پرسپولیس و تراکتورسازی بار دیگر این بحث ها مطرح شده است. سازمان لیگ فوتبال امروز اعلام کرده 10 درصد سکوها در اختیار تبریزی ها قرار می گیرد و این تصمیم با اعتراض تراکتورسازی مواجه است.


کاظم شهریاری، معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی در این باره به "ورزش سه" گفت: «من فکر می کنم این تصمیم منصفانه نباشد. اگر هواداران بیشتری از تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند، تصمیم چیست؟ چرا باید این عزیزان پشت درهای آزادی بمانند؟ با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی ورزشگاه بزرگی است، وقتی که جا وجود دارد، فکر می کنم باید اجازه دهند هواداران به ورزشگاه بیایند.»


او ادامه داد: « ما قانون را می دانیم و دادن 10 درصد سکوها به تیم میهمان کاملا درست است اما فوتبال با هوادارانش معنا پیدا می کند. نباید هوادار را از حضور در ورزشگاه منع کنیم.»


شهریاری درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده در بازی رفت هم قانون 10 درصد توسط تراکتورسازی اجرا شد، بیان کرد: «ورزشگاه اختصاصی ما کوچک بود و فقط 5 هزار ظرفیت داشت. شما هرگز نمی توانید ورزشگاه آزادی را با ورزشگاه اختصاصی تراکتور مقایسه کنید. با این حال در جلسه هماهنگی باید صحبت های لازم انجام شود و انشاءالله همه چیز خوب پیش می رود.»


زوج بنگر مقابل پرسپولیس کیست؟

سرمربی تیم تراکتورسازی هنوز تصمیم قطعی خود را برای انتخاب زوج محسن بنگر مقابل پرسپولیس نگرفته است.
تیم تراکتورسازی برای بازی با پرسپولیس در خط دفاع مشکلات فراوانی دارد. جایی که خالد شفیعی محروم است و هادی محمدی و محمد ایرانپوریان به دلیل آسیب دیدگی قادر به بازی کردن نخواهند بود. در چنین شرایطی امیر قلعه نویی برای پست دفاع وسط با مشکلاتی مواجه است. او محسن بنگر باتجربه را در اختیار دارد و قطعا به میدان می فرستد اما زوج بنگر هنوز مشخص نشده است.
 


در این راستا، محمدرضا مهدی زاده، مدافع جوان تراکتورسازان آماده است و می تواند در کنار بنگر قرار بگیرد اما سرمربی تراکتور هنوز درباره استفاده از این بازیکن تردید دارد. مهدی زاده که مقابل استقلال دقایقی در پست دفاع چپ به بازی گرفته شد، انگیزه زیادی برای حضور مقابل پرسپولیس دارد اما کم تجربگی شاید تنها دلیلی باشد که قلعه نویی را بابت استفاده از وی در مصاف بزرگ روز یکشبه منصرف کند. این در حالی است که مهدی زاده دیروز در بازی تدارکاتی تراکتورسازی در کنار بنگر در پست دفاع وسط به میدان رفت و عملکرد بدی هم نداشت.

نقشه بعدی قلعه نویی برای دفاع وسط تراکتورسازی استفاده از هاشم بیگ زاده در مرکز دفاع است؛ این اتفاق اما مستلزم این است که شهرام گودرزی به بازی با پرسپولیس برسد. اگر گودرزی به مسابقه برسد (که احتمالش خیلی کم است) او در پست دفاع راست به میدان می رود و بیگ زاده مدافع وسط می شود./ورزش3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :