سرمربی ماشین سازی گفت: مقابل تیمی بازی می کنیم که فوتبال بازی می کند.
کد خبر: ۳۷۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 31 January 2017
 فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: برای شرایط بازی فردا از هر لحاظ که فکر کنید آماده هستیم هم از لحاظ روحی روانی آماده ایم و هم اگر از لحاظ فنی چیزهایی را که گفتیم را رعایت کنیم و اشتباهات بازی با تراکتور را تکرار نکنیم فکر می کنم مشکلات مان حل است. مقابل تیمی بازی می کنیم که فوتبال بازی می کند.

وی ادامه داد: چون استقلال فوتبال بازی می کند کار ما آسان تر است. فقط بهمن کامل به دلیل محرومیت همراه ما نیست. مصدوم نداریم. شهاب زاهدی چون در بازی قبل از لحاظ تاکتیکی خوب نبود او فردا در لیست 19 نفره هم نیست. این کار را کردم تا بعدا یک فوتبالیست بزرگ شود. بازیکنان باید بدانند تیمی که در آن بازی می کنند برای افراد بزرگی بوده که به سختی این تیم را نگه داشته اند. کسی را به داخل زمین می فرستم که جانش را برای تیم بدهد. 

سرمربی ماشین سازی خاطرنشان کرد:متاسفانه به این بازی نمی رسد. این بازیکن برای تست پزشکی در تهران است و شب برمی گردد. بعید می دانم ITC او صادر شود. به خاطر همین در لیست نیست اما از بازی های بعدی انشاالله از او استفاده می کنیم. دو روز از او تست گرفتم و فکر می کنم او می تواند خواسته های ما را رفع و رجوع کند.

به گزارش کاپ،وی درباره عدم نتیجه گیری ماشین سازی اما بازی های خوب این تیم بیان داشت: بچه ها به نظر انگیزه لازم را به دست آوردند. هنوز فکر می کنم از لحاظ تاکتیکی ضعیف هستیم. گفتم که از هفته بیست و پنجم به جدول نگاه می کنم و شما از هفته 27 و 28 خیالتان از بابت ماندن ما راحت باشد. کارمان سخت است اما توانایی بالایی در تیم و باشگاه وجود دارد ما باید تلاش مان را انجام دهیم. اما  استراتژی تاکتیکی داشته باشیم. از لحاظ انگیزشی و روحی روانی همه چیز را انتقال دادیم. انشاالله در بحث فنی هم بهتر می شویم. ما در 16 روز 4، 5 بازی انجام دادیم. اواخر اسفند و عید که تعطیلی داریم می توانیم از لحاظ تاکتیکی هم به شرایط ایده آل برسیم. 

سرمربی ماشین سازی درباره آب و هوای تبریز عنوان کرد: هوا خوب است. من با یک پیراهن در تمرین  حاضر می شوم. شما هم همینطور بیایید و مشکلی برایتان پیش نمی آید اما استقلال فردا با آب و هوا مشکل پیدا می کند و سرما آنها را اذیت می کند. استقلال مقابل پیکان و صنعت نفت سه گل زد چون آنها عقب نشستند. در ضمن استقلال وقتی به پیکان سه گل زد دو گل هم خورد. تیم جوانی دارند و آقای منصوریان هم کار کردند. استقلال راحت هم گل خورده است. ما به نقاط ضعف آنها هم فکر می کنیم.

وی درباره غیبت بهمن کامل بیان داشت: کسی فکر نمی کرد من در پست دفاع راست از بهمن کامل استفاده  کنم. علی عسگری ، عابدینی و حتی محمد رحمتی که هافبک وسط هست هم می توانند در پست او بازی کنند و مشکلی از این بابت ندارم. هرکسی در تمرین خوب باشد من از او استفاده می کنم. هرکسی در تمرین بیشتر تلاش کرد حقش است که به زمین برود و بازی کند. سه جوان به لیست 19 نفره ما اضافه شدند چرا که خوب تمرین کردند. 

سرمربی ماشین سازی همچنین درباره غیبت شهاب زاهدی افزود: آن چیزی را که از شهاب زاهدی خواسته بودم را انجام نداد و به خاطر همین او این دفعه در لیست 19 نفره نیست. او در آن بازی برای ما منفی بازی کرد در حالی که می توانست سه تک به تک به ما بدهد. 

وی درباره نتایج ضعیف ماشین سازی خاطرنشان کرد: من توجیه نمی کنم. من علامه دهر نیستم که تیم را هفته پانزدهم تحویل بگیرم و جبران همه استان را بکنم ولی تلاشم را می کنم. ما جلوی هیچ تیمی بد بازی نکردیم. به جز بازی با سیاه جامگان که فقط یک موقعیت داشتیم در بقیه بازی ها خوب بودیم. در بازی با گسترش ، فولاد، صبا و ... داوری هم با ما نبود. نمی توانم خودم که گل بزنم! شما موج مثبت را انتقال بدهید. من هم در حضور شما می گویم تیم نمی افتد و از این بابت مطمئن باشید.

سرمربی ماشین سازی در پاسخ این سوال که جپاروف را می خواهد یا نه و همچنین درباره مشکل گلزنی این تیم گفت: جپاروف هافبک نفوذی است اما ما فوروارد می خواهیم. الان هم یک مهاجم آورده ایم. این بازیکن فعلا فقط تست داده است. شاید این بازیکن مثل بازیکن سوری به یکباره قیمتش را بالا ببرد. باید با سیاست باشگاه هم هماهنگ باشیم. بازیکن اگر بخواهد بیاید 10 بازی انجام دهد و بیشتر از امثال صادقیان و قاسمی نژاد بگیرد من خودم اجازه حضورش را نمی دهم. قبل از همین دو بازی می گفتند استقلال مهاجم ندارد اما الان هیچکس دیگر نمی گوید. اگر بچه های ما کمی تاکتیک پذیر باشند دیگر نیازی نیست که بگوییم مهاجم داریم یا نداریم. الان پیام صادقیان جزو سه مهاجم برتر کشور است.دست ما بسته نیست و توپ هایمان به گل نرسیده است. 

کاظمی در پایان اذعان داشت:ماشین سازان زمانی می توانند از ما توقع داشته باشند که حضور فیزیکی داشته باشند یعنی بیایند و یارویاور تیم باشند. حتما این عرقی که به فوتبال وجود دارد شکل خواهد گرفت. کمک های مالی زیادی به استقلال و پرسپولیس شد. امیدوارم این کمک شامل حال ما هم شود./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار