همزمان با سراسر کشور و به صوت نمادین زنگ انقلاب در مدرسه شاهد اردبیل با حضور مسئولان استان اردبیل نواخته شد.
کد خبر: ۳۷۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 31 January 2017
 به گزارش تابناک اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه دخترانه شاهد اردبیل برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در سطح مناطق 19 گانه آموزش و پرورش استان اردبیل برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده شده است که تمامی سعی ما بر این بوده است که این برنامه‌ها خانواد‌ها محور و تشکل محور باشد و به دست خود دانش‌آموزان اجرا شود.

وی افزود: تبیین ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران برای دانش‌آموزان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، چرا که باید راه و روشهای شهدای ایران را چه در 8 سال دفاع مقدس و چه در صحنه‌های مختلف انقلاب به دانش‌آموزان تبیین کنیم تا بتوانند برای خود الگوی مناسبی انتخاب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ایستادگی، مقاومت و ایثار شهدا در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران سبب شده که این میراث ماندگار انقلاب اسلامی تا به امروز حفظ شود و علی‌رغم توطئه‌های مختلف بر علیه این نظام انقلاب اسلامی همچنان پابرجا بوده و با قدرت به پیشرفتهای بسیاری دست یافته است.

ناصری تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات صورت گرفته به نظام و انقلاب بود، چرا که مردم ایران اسلامی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در محرومیتهای بسیاری زندگی می‌کردند که امروز شاهد هستیم که به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران حتی در دورترین نقاط و محروم‌ترین مناطق مردم ایران از امکانات مناسب برخوردار هستند.

وی بیان کرد: پس از رحلت امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران را مدبرانه و حکیمانه رهبری کردند که این نعمت بزرگی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلام ایران است که به طور حتم بعد از این نیز با رهبری حکیمانه و بصیرت بالای مردم ایران دشمنان نظام نمی‌توانند ضربه‌ای به این انقلاب وارد کنند و انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها پیروز خواهد بود.

در این مراسم که در دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد، برنامه‌های ویژه‌ای از جمله سرودها و نمایشها توسط خود دانش‌آموزان اجرا شد و استاندار اردبیل زنگ انقلاب را در این مدارس به صدا در آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار