وضعیت بخش بشارت الیگودرز بحرانی است
کد خبر: ۳۶۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 29 January 2017

اصغر قهرمانی ع بیان کرد: محور ارتباطی 100 روستا روز جمعه به علت بارش سنگین برف مسدود شد که با تلاش زیاد راهداری و سایر دستگاه‌های امدادی شهرستان و شرکت سپاسد طرح سد رودبار لرستان و سایر دستگاه‌های راهسازی محور ارتباطی 40 روستا بازگشایی شد.

قهرمانی در ادامه گفت: با بارش سنگین برف در شب گذشته در مجموع و در حال حاضر محور ارتباطی 90روستا مجددا مسدود و امروز یکشنبه 10 بهمن ماه نیز بارش برف ادامه دارد، این درحالی است که برق کل بخش از شب گذشته قطع و تاکنون وصل نشده است.

وی در ادامه افزود: تلفن دهستان ذلقی غربی از جمعه تاکنون قطع است و یک دکل مخابراتی در دهستان پیشکوه نیز سقوط و ارتباط مخابراتی بخش زیادی از پیشکوه را مختل کرده است.

قهرمانی گفت: تلاش شبانه‌روزی مدیریت برق بخش بشارت به همراه دو اکیپ از شهرستان الیگودرز به صورت شبانه‌روزی برای وصل برق ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر دستگاه‌های امدادی بخش بشارت اکیپ‌های امدادی از شهرستان نیز درحال تلاش هستند که به علت بارش سنگین برف و گرفتاری‌های دستگاه‌های امدادی متاسفانه تابه‌حال نتیجه‌ای نداشته است.

بخشدار بشارت گفت: در مدت زمان ورود این سامانه تاکنون ارتفاع ریزش برف به بیش از 50 سانتیمتر رسیده که سرنشینان ده خودرو وسایط نقلیه گرفتار در حوالی بخشداری در این مدت در این اداره اسکان داده شده‌اند.

وی از شهروندان خواسته است، از تردد غیر ضروری خودداری و در صورت سفر به منطقه ضمن آگاهی از وضعیت جاده و شرایط جوی منطقه از زنجیر چرخ استفاده و از تردد در محور کوهستانی در شب خودداری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار