فرماندار ایلام از بهره برداری و یا کلنگ زنی 40 طرح عمرانی و خدماتی با 491 هزار و 785 میلیون ریال اعتبار همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 29 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: این طرح ها در بخش های بهداشت و درمان، آموزش، حمل و نقل، گاز رسانی و راه و شهرسازی با اشتغالزایی 71 نفر در اولین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان ایلام به بهره برداری می رسند.

وی افزود: طرح های گاز رسانی به روستاهای بخش سیوان و چوار، بهره برداری از کتابخانه مرکزی شهر ایلام، افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان شهید مصطفی خمینی، افتتاح مدرسه 6 کلاسه روستای پاکل گراب و تکمیل مرکز بهداشتی، درمانی میشخاص از جمله این طرح ها است.

بسطامی با بیان اینکه امید است با افتتاح این طرح ها مردم استفاده کافی از مزایای آن ببرند، تاکید کرد: دهه فجر زمان مناسبی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان و بیان دستاوردهای نظام اسلامی به مردم است و همه وظیفه دارند تا از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه از همه امکانات شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این ایام استفاده خواهد شد، یادآور شد: بهره برداری از طرح های عمرانی تنها بخشی از خدمات رسانی مسئولان به مردم است تا ولی نعمتان انقلاب با نگاهی امیدوار کننده به آینده، سهم خود را در تحقق سیاست های نظام ادا کنند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار