فرمانده انتظامي استان خبر داد:
فرمانده انتظامي استان از دستگيري چهارنفر از اعضاء يك باند سرقت مسلحانه كه طي دو مرحله اقدام به سرقت 9 كيلوگرم طلا كرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 29 January 2017
فرمانده انتظامي استان از دستگيري چهارنفر از اعضاء يك باند سرقت مسلحانه كه طي دو مرحله اقدام به سرقت 9 كيلوگرم طلا كرده بودند، خبر داد.

سردار "علي اكبر جاويدان" گفت: در پي وقوع دو فقره سرقت مسلحانه از دو ويزيتور طلا در گرگان طي چند ماهه گذشته مراتب شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي گفت: سارقان با شناسايي افرادي كه در خريد و فروش طلا به عنوان ويزيتور در سطح شهر فعاليت داشتند، آنان را تحت نظر گرفته و در فرصتي مناسب با تهديد سلاح گرم اقدام به سرقت مي­كردند.

سردار جاويدان ادامه داد: سارقان در مرحله اول بهمن ماه سال گذشته اقدام به سرقت چهار كيلو گرم طلا در خيابان ولي عصر و در مرحله بعد در يكي از ميادين گرگان با شناسايي سوژه مورد نظر پنج كيلوگرم طلا را به سرقت بردند.

اين مقام ارشد انتظامي استان به تلاش­ها و اقدامات موثر پليس آگاهي در شناسايي و دستگيري سارقان اشاره كرد و گفت: پس از مدت­ها كار اطلاعاتي و پليسي و راهنمايي مال باختگان هويت يكي از سارقان توسط ماموران پليس آگاهي شناسايي و مراتب دستگيري وي با هماهنگي مراجع قضائي در دستور كار قرار گرفت.

وي اظهار داشت: با اخذ نيابت قضائي ماموران به شهرستان كردكوي اعزام و طي يك عمليات غافلگير كننده پليسي سركرده اعضاء اين باند را دستگير كردند.

سردار جاويدان با اشاره به كشف پنج قبضه سلاح شكاري به همراه 80 عدد فشنگ و همچنين 25 قبضه سلاح سرد از منزل متهم تصريح كرد: در بازرسي از منزل متهم وسايلي چون اسپري اشك­آور، تبر و ديگر وسايل و ابزار شرارت كشف شد.

فرمانده انتظامي گلستان ادامه داد: سه نفر ديگر از اعضاء اين باند با تلاش شبانه روزي ماموران در مخفيگاه خود دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

وي بيان داشت: متهمان در تحقيقات تخصصي به عمل آمده به جرم خود اقرار و به سرقت 9 كيلو گرم طلا اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي گلستان در پايان خاطر نشان كرد: در پي اعتراف سارقان، بيش از دو كيلوگرم طلاي ذوب شده از زيرزمين منزل سركرده اين باند كشف و دو دستگاه سواري پژو و پرايد حاصل از فروش طلاي سرقتي از منزل متهمان توقيف شد.

گفتني است: تحقيقات تكميلي ماموران در خصوص جزييات ديگر اين پرونده در دست بررسي است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار