کد خبر: ۳۶۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 28 January 2017
به گزارش تابناک یزد،نخستین جشنواره نمایش نامه خوانی شهرستان اردکان که به مناسبت آغاز سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

«محمدعلی زمانیان»گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی استعدادهای جوان هنرمند و حمایت از هنرمندان بومی شهرستان در حوزه هنر تئاتر بود که امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی، هنرمندان نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسند و شاهد وحدت بیشتر گروه‌های نمایشی تئاتر شهرستان باشیم.

وي با اشاره به اعلام نظر داوران این جشنواره، افزود: کار برگزیده  «میهمان ناخوانده» نوشته «ابراهیم بشیری» شناخته شد که به کارگردانی «شاهپور زمانیان» در این جشنواره به خوانش در آمد.

اين مسئول ادامه داد: پوستر برگزیده این جشنواره اثر «محمد صادق پایدار» به خاطر نمایش «کشتمش تا باورم کند» شناخته شد و در بخش کارگردانی نیز «محمود کمالی» با نمایش «زنان بی حضور آقایان»، در بخش بازیگری هم «مجتبی ثقفی» و «شاهپور زمانیان» بخاطر بازی در نمایش  «مبارک و غول چراغ جادو» به جوایز برتر این جشنواره دست یافتند.

زمانیان خاطرنشان کرد: «شاهپور زمانیان» کارگردان اول با نمایش «میهمان ناخوانده» و «فاطمه کاظمی» کارگردان دوم با نمایش  «کشتمش تا باورم کند» شناخته شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان تصریح کرد: در دیگر بخش‌های این جشنواره طبق نظر هیئت داوران، «فاطمه سادات طبائی نژاد» و «مرجان بهرمن» بترتیب خوانشگر زن اول و دوم،  «غزاله کمالی» خوانشگر سوم زن و همچنین در بخش آقایان «سید مهدی طبائی»، «وحید دهستانی» و «حمیدرضا هاتفی» به عنوان خوانشگران اول تا سوم معرفی شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم از «شاهپور زمانیان» و «محسن فولادی» به عنوان پیشکسوتان تئاتر شهرستان اردکان تجلیل به عمل آمد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار