امام جمعه سلماس گفت: پیشرفت و توسعه همه جانبه در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی و نظامی کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بوده است.
کد خبر: ۳۶۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 27 January 2017
تابناک آذربایحان غربی - امام جمعه سلماس گفت: پیشرفت و توسعه همه جانبه در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی و نظامی کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به سال ها ظلم و استبداد طاغوت در کشورمان پایان داد.

وی افزود: برخلاف تبلیغات شوم رسانه های وابسته به دستگاه استکباری، دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور شگفت انگیز و عظیم است که همه ما باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

وی اضافه کرد: انقلاب ما برگرفته از انقلاب مقدس امام حسین (ع) و برخاسته از دین و انفجار نور است.

وی ادامه داد: جوهره و هدف انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است و باید این هدف و روحیه همچنان محفوظ بماند.

امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه جشن های دهه فجر امسال باید اسلامی، مردمی و به دور از هر گونه انحراف فکری و معنوی برگزار شود، گفت: شرکت مردم در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی مصداق بارز وحدت و اتحاد مومنان در جامعه اسلامی است.
حجت الاسلام موسوی افزود: حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و شهادت آتش نشانان باعث تاسف و رنجش خاطر مردم شده است ولی فداکاری و از خودگذشتی آنان برای نجات جان هموطنان همواره به عنوان یک تاریخ در آتش نشانی کشور ماندگار خواهد شد.

نماز جمعه سلماس امروز با شکوه خاصی در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار