کد خبر: ۳۶۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 25 January 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجردر یزد را اعلام کرد.

سید خلف حوتی نژاد گفت: فیلم های؛ زیر سقف دودی، ماجان، دریاچه ماهی، خفگی، ایتالیا ایتالیا، سد معبر،٢١ روز بعد، سارا و آیدا، یادم تورا فراموش، ماجرای نیمروز، دعوت نامه، اسرافیل، بن بست وثوق، چراغهای ناتمام ،مادری و فصل نرگس در فهرست فیلم های این جشنواره در یزدقرار گرفت.
وی  با بیان اینکه مشکل فروش اینترنتی بلیت های جشنواره مرتفع شده، عنوان کرد: علاقه‎مندان می‎توانند برای تهیه بلیت‎های جشنواره اقدام کنند و بازه زمانی پیش‌فروش بلیت‌ها در یزد نیز متعاقب با سایر شهرستان‎ها پنجشنبه ٧ بهمن ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: علاقه‎مندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده کنند، اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی است.
حوتی نژاد یادآور شد: از ابتدا ٤ روز برای خرید بلیت تعیین شده بود که با تغییر زمان پیش فروش و نیز تغییر تاریخ اکران‎ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.وی باردیگر تاکید کرد: خرید اینترنتی بلیت فیلم های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر استان یزد برای هر کارت ملی به نحوی است که بیش از ٣ بار امکان پذیر نیست. این درحالیست که سازمان ها و نهادها علاقه مند به تهیه بلیت های جشنواره باید نمایندگان خود را با در دست داشتن معرفی به ستاد برگزاری جشنواره فرستاده و اقدام به پیش خرید کنند.
وی همچنین تصریح کرد: نشانی خرید اینترنتی بلیت های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر یزد به نشانی: www.cinogram.com برای فروش مهیاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار