فرماندار بافق گفت: وضعیت آموزشی شهرستان زیبنده مجموعه آموزش و پرورش استان نیست و برخی مدارس آن وضعیت فیزیکی مناسبی ندارند.
کد خبر: ۳۶۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 25 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد زاده رحمانی در جلسه شورای آموزش و پرورش بافق که با حضور نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان و دبیران مدارس برگزارشد با بیان اینکه وضعیت برخی آموزشگاه های این شهرستان مطلوب نیست اظهار داشت: بعضی از دانش آموزان بافقی در مدارسی که بیش از چهار دهه از عمر آنان می گذرد مشغول به تحصیل هستند.
فرماندار بافق با بیان اینکه اگر خدای ناکرده حادثه ای ناگوار رخ دهد همه مسئول و پاسخگو هستیم افزود: وضعیت فیزیکی و ساختمانی مدارس بافق نسبت به مدارس سایر شهرستان های استان یزد، مناسب و پسندیده نیست.
زاده رحمانی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به کمبود نیروی انسانی در مدارس شهرستان بافق اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به وجود معادن در این شهرستان به موضوع نیرو و مدیرپروری توجه کمتری شده و اداره آموزش پرورش به تنهایی قادر نیست تا تمام مشکلات را رفع کند و به اهداف مورد انتظار برسد.
فرماندار بافق خاطر نشان کرد: به منظور بررسی و پیگیری مشکلات عدیده این اداره و مدارس سطح شهرستان نیاز به هماهنگی بین بخشی و جذب خیران مدرسه ساز است.
وی با بیان اینکه به منظور حل مشکلات از هیچگونه کمکی دریغ نمی کنیم گفت: در سال آینده سهم بودجه آموزش و پرورش را در سرجمع اعتبارات شهرستان بافق افزایش خواهیم داد.
زاده رحمانی در پایان با اشاره به اینکه نگاه گذشته مبنی بر اینکه فقط باید از شرکت های معدنی کمک گرفت لازم است عوض شود افزود: تزریق بودجه و امکانات از اداره کل آموزش و پرورش و همچنین مشارکت اولیا در زمینه حل مشکلات باید پررنگتر از گذشته شود.
بیش از 8500 دانش آموز در 75 آموزشگاه شهرستان بافق به تحصیل اشتغال دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار