احداث این جاده ارتباطی در راستای سهولت در تردد و همچنین برون رفت از بن بست روستایی شله کش و روستاهای اطراف و با تزریق اعتبار مناسب در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 21 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد اسفندیاری روز شنبه  اظهار کرد: این راه روستایی که تردد مردم شله کش و روستاهای دیگر را به بخش حمیل و مرکز شهرستان چرداول آسان و نزدیک می کند، 13 کیلومتر طول دارد و اکنون نیمی از کارهای آن انجام شده است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول اعتبار اجرای این طرح را 6 میلیارد و 380 میلیون ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد نیمه اول سال 96 این راه روستایی به بهره برداری برسد.
 
اسفندیاری همچنین از اجرای عملیات راهسازی جاده یک طرفه سرابله - ایلام به طول یک کیلومتر و با اعتبار 500 میلیون ریال شامل بهسازی، غلطک کوبی، تسطیح، خاکبرداری، رگلاژ و شانه سازی خبر داد.
 
وی با بیان اینکه ساختمان فرهنگی و هنریاین شهرستان نیز همزمان با دهه فجر بهره برداری می شود، یادآور شد: این مجتمع به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار می رفت به یک مخروبه تبدیل شود که با همت و نگاه ویژه مسئولان در دولت تدبیر و امید جان تازه ای به خود گرفت و در 2 سال گذشته با تزریق اعتبار مناسب روند ساخت و تکمیل آن شتاب گرفت و در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
 
وی پیشرفت فیزیکی این طرح فرهنگی را 96 درصد اعلام کرد و گفت: مجتمع فرهنگی، هنری سرابله در سه طبقه دارای 64 اتاق است ضمن اینکه برای سالن آمفی تئاتر آن نیز تاکنون بیش از 12 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول دیگر طرح های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر را ساختمان بخشداری شباب با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و کتابخانه عمومی روستای زنجیره علیا با 2 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار اعلام کرد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار