از محافل چه خبر؟
بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل علاوه بر انعکاس برخی اخبار کوتاه، به بازتاب افکار ، خواسته ها و صحبت های محفلی اقشاری مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازد. بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است.
کد خبر: ۳۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 18 May 2015

تحرکات مجمع نیروهای خط امام (ه)

فراز جامعی از فعالان سیاسی و اجتماعی اردبیل و عضو مجمع نیروهای خط امام (ره) اردبیل در یکی از شبکه های اجتماعی از تصمیم این مجمع برای ارسال نامه ای سرگشاده به اعضای شورای شهر اردبیل در مورد انتخاب شهردار خبر داد. این نامه هنوز منتشر نشده است.


مدعیان شهردار شدن برنامه بدهند

در محافل گفته می شود حالا که روز به روز بر تعداد کاندیداهای مطرح برای تصدی مسئولیت شهرداری اضافه می شود، بهتر است از این بزرگواران برنامه عملی و کاربردی مطالبه و در افکار عمومی منتشر شود تا ملاک انتخاب اعضای شورا هم شفاف تر شود.


واگذاری تیم شهرداری ، گزینه روی میز

از محافل خبر می رسد این روزها به دنبال کسر بودجه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل و بدهی باقیمانده از فصل پیش به عوامل و بازیکنان تیم شهرداری ، واگذاری این تیم به یکی از گزینه های روی میز شورای شهر اردبیل تبدیل شده است.


انصراف آرتا پلاست از خرید امتیاز شهرداری

گفته می شود مذاکرات برخی مسئولان با شرکت آرتاپلاست برای واگذاری امتیاز تیم شهرداری اردبیل به این واحد تولیدی به نتیجه نرسیده است و اصولا به رغم برخی مذاکرات ، مدیر عامل این کارخانه عملا تمایلی به صرف سرمایه های خود در این بخش ندارد.


وضعیت بهداشت رودخانه

در محافل گفته می سود وضعیت بهداشت رودخانه بالیقلو چندان مطلوب نیست.


جفا به رای مردم

در محافل گفته می شود استعفای اعضای شورا برای کاندیداتوری به نوعی جفا به رای مردم و نیمه تمام گذاشتن عهدی است که اعضا در قبال شهر پذیرفته اند. برخی ها نیز می گویند انگیزه برخی اعضا از حضور در شورا خدمت بوده است یا صعود به مقام های بالاتر؟ برخی ها هم البته عقیده متفاوتی دارند و کاندیداتوری را حق اعضای شورا می دانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار