عضو شورای اسلامی شهر قم:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: نظرات شورای عالی شهرسازی درباره تخریب بلوار پیامبر اعظم(ص) هیچ گونه پایه علمی و فرهنگی ندارد.
کد خبر: ۳۶۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 19 January 2017
به گزارش تابناک قم، زین‌العابدین قراچورلو با انتقاد از تصمیم اخیر شورای عالی شهرسازی بر تخریب بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: نظرات شورای عالی شهرسازی درباره تخریب این بلوار هیچ گونه پایه علمی و فرهنگی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر لزوم اهمیت دادن به بیت‌المال مردم افزود: در بحث‌های عمرانی هیچ حاشیه‌ای را نباید دخیل کرد زیرا این پول بیت‌المال و هزینه ازجیب مردم است و اگر این طرح از ابتدا فنی و علمی نبوده است چرا در مرحله‌ تحقیق و پژوهش متوقف نشده است.

وی با اشاره  به هزینه‌های سنگین این طرح عنوان کرد: احداث بلواری به طول 7 کیلومتر و به گفته معاون استاندار با هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان که برای تملک خانه‌ها و زمین‌ها، جدول گذاری، آسفالت و زیر سازی بلوار شده است تا به بلواری مذهبی، فرهنگی و تجاری داشته باشیم  آیا فکری کرده‌ایم که چقدر دیگر باید هزینه کنیم تا آن تخریب شود؟

قراچورلو با تأکید بر لزوم کار کارشناسی صحیح و علمی بر طرح بلوار پیامبر اعظم (ص) به جای تخریب آن تصریح کرد:  برای اقتصادی شدن این طرح و تبدیل این بلوار به بهترین بلوار شهر باید روش کار اصلاح شود، تا بتوانیم این بلوار را به یک فرصت اقتصادی – فرهنگی مناسب برای شهر تبدیل کنیم تا هزینه‌هایی که از بیت‌المال شده است به بهترین صورت به شهر بازگردد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار