کد خبر: ۳۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 17 May 2015
 در نشست استاندار مازندران با سفير قزاقستان و استاندار منگستائو مقرر شد نمايشگاه مشترک خراسان ، مازندران و گلستان در منگستائو قزاقستان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ربیع فلاح جلودار در نشست با سفير قزاقستان در سفارت اين كشور در تهران با استاندار منگستائو، معاون استاندار و معاون حمل و نقل قزاقستان ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار در مورد سفر هيئت اقتصادي مازندران به قزاقستان بحث و تبادل نظر شد و قرار شد قبل از سفر استاندار و هيئت اقتصادي مازندران به قزاقستان هيئت اجرايي از مازندران به اين كشور سفر كرده و براي تحقق برنامه ها و اهداف سفربرنامه ريزي کند.

در اين نشست همچنين مقرر شد تا در تيرماه سال جاري نمايشگاه مشترك خراسان، مازندران و گلستان در منكستائو و در بندرآكتائو برگزار شود.

ربیع فلاح استاندار مازندران پيشنهاد كرد قبل از سفر رئيس جمهور قزاقستان به ايران كه در چهارماه آينده صورت خواهد گرفت پروژه مشترك اقتصادي از سوي مازندران و قزاقستان پيش بيني و اجراي آن در تفاهم نامه مشترك روساي جمهور ايران و قزاقستان مورد تاكيد قرار گيرد.

همچنين استاندار مازندران خواستار تبادل دانشجو بين دو استان مازندران و منگستائو شد و گفت : انتظار داريم تا تسهيلات لازم براي ورود تجار مازندراني به بندر آكتائو فراهم شود.

در اين جلسه در مورد پرواز بين گرگان يا ساري و آكتائو بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد پيگيري هاي لازم صورت گيرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار