مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران:
مديران روابط عمومي بايد زمينه ارتباط مديران با كاركنان و مردم را تسهيل نمايند و با مخاطب شناسي و رسانه شناسي فرصت ها و تهديدهاي سازمان را شناسايي و با بازبيني هوشمندانه فعاليتها و ترسيم چشم اندازها براي...
کد خبر: ۳۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 17 May 2015
مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران در جمع مديران روابط عمومي بهزيستي مازندران با گراميداشت 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي گفت : روابط عمومي اتاق شيشه اي سازمان براي پيوند درون و برون سازمان است .

به گزارش تابناک احمد مظفري افزود: كاميابي و ناكامي يك سازمان به فعاليت روابط عمومي گره خورده است
نماينده ستاد برگزاري هفته روابط عمومي ايران در مازندران با اشاره به اينكه يك روابط عمومي حرفه اي مي تواند سازمان گمنام را به يك برند تبديل نمايد گفت : روابط عمومي با تدوين برنامه منسجم و با بهره گيري از اطلاع رساني و ارتباطات ، اطلاع يابي و افكار سنجي ، تبليغات و امور فرهنگي ، انتشارات و مستند سازي و پژوهش و برنامه ريزي مي تواند سرنوشت سازمان را تغيير دهد .
دبير شوراي اطلاع رساني استان به بهره گيري از تاكتيك هاي نوشتاري ، گفتاري و بصري براي ايجاد اعتماد ، كسب تفاهم و حمايت اشاره كرد و گفت : يك روابط عمومي كارآمد مي تواند با نهادينه كردن فرهنگ سازماني ارزش آفريني كرده و موجب انسجام فرهنگي و اجراي درست برنامه ها و سياستهاي سازمان شود .
مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران تصريح نمود : فعاليتهاي سازمان بهزيستي در حوزه خدمات توانبخشي ، حمايتي ، بازپروري، پيشگيري از معلوليت ها و آسيب هاي اجتماعي بايد به خوبي اطلاع رساني شود تا زمينه هاي جذب مشاركت مردم فراهم گردد.
مظفري افزود: الحمدلله با سياستهاي خوب سازمان بهزيستي بيش از 90 درصد فعاليتها به بخش خصوصي و انجمنهاي خيريه واگذار شده است و اين حركت ارزشمند بايد تداوم يابد .
وي بهره گيري از ظريفت اورژانس اجتماعي را براي ارائه خدمات مشاوره اي مناسب به مردم به ويژه براي كاهش طلاق مورد تاكيد قرار داد و گفت : تقويت سرمايه اجتماعي سازمان با ارائه اطلاعات دقيق ، شفاف و به دور از اغراق ممكن است و در اين راستا مديران روابط عمومي بهزيستي بايد با اطلاع رساني منسجم از آسيب هاي اجتماعي براي جلب مشاركت مردم گام بردارند.
مظفري تجزيه و تحليل بازخوردها و ارائه آن را براي استفاده در تصميم سازي و تصميم گيري مديران مهم خواند و گفت : مديران روابط عمومي بايد زمينه ارتباط مديران با كاركنان و مردم را تسهيل نمايند و با مخاطب شناسي و رسانه شناسي فرصت ها و تهديدهاي سازمان را شناسايي و با بازبيني هوشمندانه فعاليتها و ترسيم چشم اندازها براي موفقيت سازمان تلاش نمايند.
وي خواستار تهيه و تدوين پيوست رسانه اي براي فعاليتهاي سازمان شد و گفت : امروز با گسترش شبكه هاي اجتماعي مردم هم مسئله تعريف مي كنند و هم راه حل ارائه مي كنند و رسالت روابط عمومي اين است با حضور موثر و حرفه اي در شبكه هاي مجازي بحران بي تفاوتي اجتماعي را مديريت كند .
وي با اشاره به سخنان رئيس جمهور در مورد عصر ارتباطات و اطلاعات گفت: دوران پيام هاي يك سويه به پايان رسيده و ديگر جايي براي استبداد پيام نيست.
مظفري با تشكر از اقدامات خوب صورت گرفته در سازمان بهزيستي مازندران و برگزاري نشست مديران روابط عمومي تصريح كرد : امروز سواد به معناي خواندن و نوشتن نيست بلكه دانش رسانه اي و سواد به معناي ورود آسان به جامعه بزرگ اطلاعاتي است .
وي با اشاره به ضريب نقوذ 93 درصدي اينترنت در مازندران گفت : در حال حاضر ضريب نفوذ اينترنت در ايران 53 درصد است و در كل كشور 40 ميليون و 46 هزار كاربر اينترنتي وجود دارد كه  2 ميليون و 800 هزار كاربر مازندراني هستند و 40 درصد كاربران اينترنت گروه سني 20 تا 29 سال هستند .
مظفري از فعاليت 170 شبكه ماهواره اي فارسي زبان و 870 ميليون سايت در جهان خبر داد و گفت : از مجموع 9 هزار شبكه تلويزيوني و ماهواره اي فرامرزي بيش از نيمي از آن در داخل كشور قابل دريافت است كه بيانگر گسترش مراكز اطلاع رساني است و اين گستردگي و پيچيدگي كار روابط عمومي را با چالش هاي جدي روبرو كرده است .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار