مسابقه تیم‌های فوتسال ياسين‌پيشرو قم و شهروند ساري در هفته چهارم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور لغو شد.
کد خبر: ۳۵۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 09 January 2017
به گزارش تابناک قم، خبر درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی علاوه بر مسابقات لیگ‌های برتر بسکتبال و هندبال باشگاه‌های کشور، مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران را نیز به تعطیلی موقت کشاند.

این در حالی است که یکی از تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ برتر یعنی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در نهمین بازی خانگی خود از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید در حضور تماشاگران قمی مقابل تیم شهروند ساری صف‌آرایی می‌کرد اما این دیدار به انجام نخواهد رسید.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران، دیدارهای دور برگشت از هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید روز سه‌شنبه 21 دی‌ماه در شهرهای مختلف با برگزاری هفت مسابقه پیگیری می‌شد اما تمام بازی‌ها لغو شد.

طبق برنامه باید یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته بین یاسین‌پیشرو و شهروند ساری در قم برگزار می‌شد اما این دیدار نیز همانند 6 بازی دیگر هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال لغو شده و با برنامه‌ریزی مجدد سازمان لیگ برتر فوتسال، در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

مهمترین دلیل لغو مسابقه یاسین‌پیشرو قم و شهروند ساری و 6 مسابقه دیگر هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، همزمانی روز برگزاری این باز‌ی‌ها با روز تشییع پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی است.

با توجه به این موضوع تمام بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال روز سه‌شنبه بیست و یکم دی‌ماه لغو و به زمان دیگری موکول شد و نماینده فوتسال قم باید خود را برای دیدار خارج از خانه هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر فوتسال با تیم آذرخش بندرعباس در روز دوشنبه بیست و هفتم دی‌ماه شود.

یاسین‌پیشرو قم در حال حاضر تیم رده هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و با کسب 23 امتیاز این جایگاه را بعد از تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان، مس سونگون، تاسیسات دریایی تهران، دبیری تبریز، حفاری اهواز و شهرداری ساوه در اختیار دارد.

حریف هفته هفدهم تیم یاسین‌پیشرو قم یعنی تیم شهروند ساری نیز هم اکنون با کسب 22 امتیاز رتبه هشتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد اما حریف هفته هجدهم نماینده فوتسال قم یعنی تیم آذرخش بندرعباس با کسب هشت امتیاز در مکان دوازدهم جدول لیگ جای گرفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار