مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهرگفت: مرغ منجمد مایحتاج مردم استان بوشهربرای ماه مبارک رمضان تامین شده بگونه‌ای که تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ تن مرغ در استان بوشهر ذخیره شده است.
کد خبر: ۳۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 17 May 2015
تابناک بوشهر: سیدحیدر حسینی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر نهاده‌های دامی مرغداری‌های این استان تأمین کرده است اظهار داشت: سال گذشته 22 هزار تن نهادهای دامی مرغداران استان بوشهر توزیع شد و امسال نیز بر اساس نیاز مرغداری‌ها این نهاده‌ها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سویا و ذرت از جمله نهاده‌های دامی توزیع شده برای واحدهای پرورش طیور در استان بوشهراست گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر برای تامین جو مورد نیاز دامپروران اقداماتی انجام داد که  سال قبل دامپروران استقبال خاصی از آن نکردند و حدود 600 تن جو برای تعلیف دام‌های سبک دامپروران توزیع شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر با بیان اینکه اکنون این شرکت آمادگی توزیع جو مورد نیاز دامپروران دارد تصریح کرد: اکنون یک‌هزار و 500 تن جو در انبارهای این شرکت ذخیره شده است که با قیمت مصوب هرکیلوگرم 900 تومان توزیع می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه استان بوشهر در تامین مرغ گرم و منجمد هیچ مشکلی ندارد بیان کرد: اکنون ماهانه 3 هزار تن گوشت مرغ در استان بوشهر بوسیله 200 واحد مرغ‌داری تولید می‌شود که مرغ مورد نیاز استان را تامین می‌کند.

وی با اشاره به ذخیره سازی مرغ برای توزیع در ایام ماه مبارک رمضان افزود: مرغ منجمد مایحتاج مردم استان بوشهربرای ماه مبارک رمضان تامین شده بگونه‌ای که تاکنون یک‌هزار و 500 تن مرغ در استان بوشهر ذخیره شده است.

وی وزن مرغ‌های ذخیره سازی شده را مناسب دانست و گفت: وزن مرغ‌های ذخیره شده بین یک کیلوگرم تا یک کیلو و 800 گرم است که از تولید کنندگان خریداری و ذخیره شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار کنترل شده است بیان کرد: خرید و ذخیره سازی مرغ از بالا رفتن قیمت این محصول جلوگیری می‌کند و قیمت در بازار هم اکنون کنترل شده است.

حسینی،عنوان کرد:ذخیره سازی مرغ  برای توزیع در ماه مبارک رمضان که معمولا تقاضا در این ماه مبارک افزایش می‌یابد سبب تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت مرغ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان توزیع گوشت مرغ منجمد از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام می‌شود خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازاراستان بوشهر قیمت‌گذاری و توزیع گوشت مرغ منجمد انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر با اشاره به ذخیره ساری گوشت قرمز گفت: اکنون 40 تن گوشت قرمز در سردخانه‌‌های شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر ذخیره سازی شده که بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر قیمت‌گذاری و توزیع می‌شود.

حسینی تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مرغداران، واحدهای پرورش طیور، دام‌داران‌ و مصرف‌کنندگان کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار