تابناک: کودک چند روزه ای که خبر بر سر راه گذاشتنش از سوی خانواده در شهرستان مبارکه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد، امروز پایش به برنامه زنده رود هم باز شد و واکنش های زیادی را از سوی هنرمندان و مردم برانگیخت.
کد خبر: ۳۵۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 06 January 2017

به گزارش تابناک اصفهان، کودک چند روزه ای که خبر بر سر راه گذاشتنش از سوی خانواده در شهرستان مبارکه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد، امروز پایش به برنامه زنده رود هم باز شد و واکنش های زیادی را از سوی هنرمندان و مردم برانگیخت.

رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان، از روز گذشته، اعلام حمایت از این کودک چند روزه اصفهانی از طریق شبکه های اجتماعی مطرح کرد و امروز با روی خط آمدن در برنامه زنده رود با قبول هزینه ها و مخارج این کودک چند روزه از مادر و خانواده او خواست تا برای بزرگ کردن نوزادشان به بهزیستی مراجعه کنند.

در کنار رضا صادقی که میهمان تلفنی زنده رود بود، دو نفر از عموهای فیتیله ای نیز به همراه صادقی، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در این برنامه حضور داشتند و حمایت خود را از این کودک چند روزه اعلام کردند.

قصه این نوزاد چند روزه، حدود یک ساعت از وقت این برنامه را به خود اختصاص داد و باید منتظر ماند و دید آیا با همه حمایت هایی که جامعه هنرمندان و مردم از این نوزاد مطرح کردند، خانواده او برای بازگرداندن نوزاد به آغوش خانواده اقدامی خواهد کرد یا قصه "ترانه ایران" هم مثل هزاران نوزادی که تاکنون سر راه گذاشته شده است به شیرخوارگاه بهزیستی ختم خواهد شد؟!.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار