مردم خداجوی و ولایت مدار استان بوشهر همزمان با سالروز عید مبعث، عید بندگی و اطاعت آیین های سرور و شادمانی برپا کردند.
کد خبر: ۳۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 16 May 2015
تابناک بوشهر: به مناسبت 27 رجب سالروز بعثت اشرف مخلوقات حضرت محمد مصطفی (ص) هر کوی و دیار استان بوشهر غرق در شادی است.

به همین مناسبت آیین های جشن و سرور و مدیحه سرایی به مناسبت عید سعید مبعث، آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر، هدایت و عدالت در شهرها و روستاهای استان بوشهر برپا شده است.

افزون بر بیان شادباش چهره به چهره مردم استان بوشهر به مناسبت این عید فرخنده، برپایی ایستگاه های صلواتی شربت و شیرینی و توزیع غذاهای نذری نیز توسط بوشهری ها همزمان با سالروز بعثت آخرین فرستاده خدا محمد مصطفی (ص) منادی توحید و پیام آور صلح و دوستی در حال انجام است.

برپایی آیین هایی به مناسبت این عید بزرگ مسلمانان جهان و مدیحه سرایی توام با سخنرانی در خصوص فضایل و فلسفه بعثت با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان نیز بیانگر عشق و دلدادگی مردم این دیار به حضرت ختمی مرتبت رسول اکرم (ص) است.

در همین راستا آیین های جشن و سرور کنار خیمه گاه حضرت ابوالفضل عباس (ع) شهر بوشهر همراه با مدیحه سرایی و سخنرانی شب گذشته برگزار شد.

برپایی آیین های جشن و سرور در پارک شورای شهر بوشهر، برگزاری آیین معنوی ختم قرآن و آیین های سرور در مساجد، حسینه ها و بقاع متبرکه از دیگر برنامه های عید تجلی اراده خداوند در انتخاب بهترین بنده خدا و حلقه اتصال عرش با زمینیان توسط دوستداران آن حضرت در مناطق مختلف استان بوشهر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار