فرمانده انتظامی استان قم:
فرمانده انتظامی استان قم گفت: امروز بزرگترین افتخار پلیس، حل مشکلات اجتماعی با تقویت جنبه‌های اجتماعی است و در این مسیر راهی نیست جز حرفه آموزی و اینکه رشته ایمانی را تقویت کنیم.
کد خبر: ۳۵۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجتبایی در دیدار با آیت الله وحید خراسانی گفت: نیروی انتظامی موفقیت خودش را در ایمان به خدا و اقتدار جستجو می‌کند، ایمانی که پاسخگوی معنوی و حالات درونی خودش باشد و برای دست آوردن این شرایط نیازمند ارتباط معنوی با علما و مراجع دینی است.

وی تاکید کرد: در این صورت است که می‌تواند در مواجهه و اجرای مأموریت‌ها و کارهای سخت دوام بیاورد بنابراین پلیس باید خودش ساخته شود تا منحرف نشود و دیگران را هم در این مسیر نگه دارد.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: پلیس اقتدارش را در مطالبات مردمی می‌داند، مردمی که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند انتظارشان این است که از آن‌ها صیانت شده و امنیتشان تأمین شود و پلیس وظیفه خود می‌داند که از امنیت اجتماعی، امنیت عقیدتی و امنیت روانی دفاع کند.

وی با بیان اینکه اقتدار پلیس متأثر از تربیت دینی است تصریح کرد: دشمن به دنبال از بین بردن این امنیت است بنابراین امنیت اعتقادی هم در کنار علماء و بزرگان تأمین می‌شود و تأمین آن هم متأثر از ارتباط با علماست. 

مجتبایی خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین افتخار پلیس، حل مشکلات اجتماعی با تقویت جنبه‌های اجتماعی است و در این مسیر راهی نیست جز حرفه آموزی و اینکه رشته ایمانی را تقویت کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار