رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان از برگزاری جشنواره پوستر قرآن و عترت در اردکان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 04 January 2017

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی زمانیان از برگزاری نخستین جشنواره پوستر قرآن و عترت در اردکان با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبر داد.

وی بیان کرد: هم‌زمان با دیگر برنامه‌های شهرستان‌های استان یزد به مناسبت هفته قرآن و عترت که از دوم تا هشتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، میزبانی جشنواره پوستر قرآن و عترت با شعار «فهم قرآن، راه سعادت بشر» بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان است.

زمانیان ادامه داد: هنرمندان می‌توانند با توجه به موضوعات قصص قرآنی، اصول عقاید، سیره ائمه اطهار(ع)، عفاف و حجاب، امر به ‌معروف، خانواده، احسان به والدین، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، وحدت، برادری و مساوات، صلح، احیای فرهنگ دارالعباده و ... در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس اداره ارشاد شهرستان اردکان با اشاره به اینکه دبیرخانه جشنواره حق استفاده از آثار برای چاپ ویژه‌نامه یا کتاب جشنواره را دارد، تأکید کرد: آثار باید در سال جاری تولید شده و نباید در هیچ جشنواره دیگری شرکت کرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند سه اثر با سایز A4 و با فرمت GPEG و رزولوشن300 DPI به دبیرخانه جشنواره به نشانی اردکان، مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خاتمی یا به نشانی الکترونیکی MAJID.MAZKOURI@GMIL.COM ارسال نمایند.

زمانیان بیان کرد: به سه نفر برگزیده در این جشنواره به ترتیب مبالغ 10 میلیون ریال، 8 میلیون ریال و 6 میلیون ریال اهدا خواهد شد و آثار برگزیده در دوم ماه بهمن به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار