مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با اشاره به تامین مکان برای خانه احزاب گفت: فعالیت خانه احزاب استان یزد در دهه فجر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 04 January 2017

به گزارش تابناک یزد،محمد محامدی  در نشست احزاب استان با استاندار یزد که در سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد، اظهار داشت: محل تشکیل خانه احزاب استان یزد تحویل گرفته شده و به‌زودی با تجهیز امکانات لازم در دهه فجر راه اندازی خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از تشکیل خانه احزاب استان یزد ادامه داد: باید برای راه‌اندازی و فعالیت خانه احزاب با کمک احزاب و تشکل‌های سیاسی استان همفکری کرد و راهکار موثری ارائه داد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با اشاره به در پیش داشتن مهمترین انتخابات کشور اضافه کرد: نقش احزاب و تشکل‌های سیاسی در پرشور برگزار شدن این انتخابات پررنگ است.

وی با بیان اینکه حضور مردم باید در صحنه دموکراسی کشور پرشور باشد عنوان کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نقش موثری در این زمینه دارند که باید به درستی ایفای نقش کنند.

محامدی با تاکیدبر توجه دولت به احزاب و تشکل‌های سیاسی در سطح کشور گفت: با توجه به حمایتی که دولت از احزاب دارد به زودی شاهد بهره‌برداری و راه‌اندازی خانه احزاب در سطح استان خواهیم بود و خانه احزاب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش فارس، نهمین نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی استان با حضور استاندار و معاون سیاسی امنیتی و 20 حزب استان یزد برگزار شد که در آن دبیران و نمایندگان احزاب به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون نقش احزاب در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار