معاون حمل و نقل شهرداری بندرعباس گفت: برای رفع برخی مشکلات حمل و نقل نظیر نوسازی ناوگان و توسعه آن به حمایت دیگر دستگاه‌ها نیاز داریم و انجام کامل این مهم از توان شهرداری خارج است.
کد خبر: ۳۵۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 03 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، بابک هاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفع کامل برخی مشکلات مربوط به حمل و نقل در بندرعباس از حیطه توان شهرداری خارج است و برای حل آنها به همکاری دیگر دستگاه‌ها نیاز داریم.
 
وی افزود: بندرعباس یک شهر پر تردد با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملی است و روزانه هزاران سفر به واسطه وجود بنادر بزرگ، گمرکات و جزایر در پیرامون آن صورت می‌گیرد و لذا ایفای شایسته این نقش ملی به توجه بیشتر به این شهر نیاز دارد تا بتوانیم نیازهای توسعه‌ای آن را بخصوص در حوزه حمل و نقل مرتفع کنیم.
 
معاون حمل و نقل شهردای بندرعباس با بیان اینکه هزینه لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بخصوص در حوزه اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی این شهر بسیار بالاست و شهرداری نمی‌تواند این هزینه‌ها را به تنهایی تقبل کند، عنوان کرد: برای جبران این هزینه‌ها به اعتبارات حمایتی از سوی دولت نیاز داریم تا بتوانیم بار سنگینی را از دوش بندرعباس برداریم.
 
هاشمی عنوان کرد: برای اجرای کامل طرح بی‌ آر تی در بندرعباس به توسعه تدریجی ناوگان و ارتقای برنامه‌های حرکت اتوبوس‌ها و تجهیز و توسعه شبکه نیاز داریم و این کار برای آینده شهر بندرعباس که روز به روز در ابعاد ملی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، نیازی جدی‌تر به شمار می‌رود.
 
وی ادامه داد: در بافت مرکزی شهر بندرعباس طرح آرام‌سازی برخی معابر را با اعتبار یک میلیارد تومان در حال اجرا داریم و تلاش می‌کنیم تا این برنامه‌ها را با سرعت بیشتری توسعه دهیم.
 
معاون شهردار بندرعباس همچنین خاطرنشان کرد: خط‌کشی معابر در دستور مداوم شهرداری قرار دارد و با روکش خیابان‌های جدید در شهر بندرعباس، خط‌ کشی‌های جدید را نیز آغاز خواهیم کرد.
 
هاشمی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهر بندرعباس را ایجاد سرویس‌هایی به حومه این شهر و شهرک‌های اطراف آن برشمرد و تصریح کرد: حجم تردد به بندرعباس در طول روز از مناطق همجوار آن بالاست و برای این مهم باید در افق توسعه حمل و نقل درون شهری بندرعباس به ایجاد خطوط اتوبوسرانی به مناطق اطراف نیز اقدام کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار