پردیس تئاتر تهران با انتشار فراخوان از هنرمندان و گروه‌های فعال در شهر تهران برای اجرای عمومی آثار نمایشی و یا فعالیت تخصصی و عملی در حوزه تئاتر دعوت کرد.
کد خبر: ۳۵۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲ 03 January 2017
به گزارش تابناک : در متن این فراخوان آمده است: «پردیس تئاتر تهران» به‌عنوان یک مجموعه بزرگ تئاتر و با دارا بودن ده سالن اختصاصی، فضاهای متنوع و امکانات مختلف مفتخر است که در ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت خود را زیر نظر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران آغاز می کند.
این مجموعه بزرگ نمایشی در نظر دارد در راستای توسعه فعالیت هنرهای نمایشی در شهر تهران و به‌منظور خدمات هنری به شهروندان با رویکرد تئاتر حرفه‌ای و تولید نمایش‌های فاخر و باکیفیت هنری، شرایط حمایت از گروه‌های نمایشی را فراهم سازد.
همچنین از هنرمندان و گروه‌های فعال در شهر تهران برای اجرای عمومی آثار نمایشی خود و یا فعالیت تخصصی و عملی در حوزه تئاتر دعوت می شود با ارائه اثر و یا پیشنهادات خود در این امر مهم شرکت جویند و شورای هنری مجموعه «پردیس تئاتر تهران» متشکل از استادان و پیشکسوتان و کارشناسان هنر نمایش، پس از ارزیابی آثار متقاضیِ اجرای عمومی در سال 1396 موارد پذیرفته شده را اعلام خواهد کرد.
با توجه به ظرفیت، فضا و امکانات «پردیس تئاتر تهران» آثار نمایشی در انواع مختلف: تئاتر صحنه‌ای، تئاتر کودک و نوجوان، نمایش میدانی، تئاتر عروسکی، نمایش آئینی و سنتی و آثار تجربی در این مجموعه به اجرا درخواهد آمد.
«پردیس تئاتر تهران» با در نظر گرفتن سطح و قابلیت هنری گروه‌های متقاضی و با تأکید بر کیفیت مطلوب آثار نمایشی در سه سطح گروه‌های حرفه‌ای، گروه‌های جوان و گروه‌های دانشجویی و تجربی، پذیرای تقاضای هنرمندان خواهد بود.
گروه‌های نمایشی متقاضی اجرای عمومی در سال 1396 حداکثر تا 25 بهمن فرصت دارند با تکمیل فرم تقاضا و ارائه یک نسخه از نمایشنامه و سابقه هنری و گروهی و همچنین شرح مکتوب شیوه اجرایی و یا ارائه یک نسخه از فیلم اجرا، تقاضای خود را به واحد هنری «پردیس تئاتر تهران» ارائه دهند. 
هنرمندان و نماینده گروه‌های نمایشی لازم است با مراجعه به «پردیس تئاتر تهران» واقع در اتوبان امام علی(شمال به جنوب)، خروجی شهید محلاتی (به سمت شرق)، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، پردیس تئاتر تهران، شماره تلفن 33034172 جهت تکمیل فرم تقاضا و ارائه یک نسخه از نمایشنامه و یا لوح فشرده فیلمِ اثر اقدام نمایند.



منبع : خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار