درپی لغو قرارداد گاز ترکمنستان با کشورمان و احتمالا قطع گاز مازندران اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران ظهر امروز – سه شنبه با مهندس زنگنه وزیر نفت دیدار نمودندتا دغدغه های مردم مازندران را پیگیری و منعکس نمایند.
کد خبر: ۳۵۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 03 January 2017
 کاسپین ، عبدالله رضیان سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: وزیر نفت پس از استماع نظرات و نگرانی های نمایندگان مازندران ضمن تشکر از صبوری و همکاری اهالی خونگرم مازندران با قاطعیت اعلام کرد گاز مازندران به هیچ عنوان قطع نخواهد شد و با اعمال کامل و لازم مدیریت توزیع علیرغم افت دما اما گاز خانگی مازندران وبرخی صنایع وابسته به کشاورزی مثل گلخانه ها قطع نخواهد شد.
 
رضیان افزود: وزیر نفت وعده داد حداکثر تا تیرماه خط دامغان – ساری در مدار قرار خواهد گرفت و با تمهیداتی که پیش بینی شده گاز استان مازندران با تامین از خطوط استان های همجوار قطع نخواهد شد.
 
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد. وزیر نفت در این دیدار با تشریح روند قرارداد گاز با ترکمنسان خاطر نشان کرد برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران زیر بار مطالبه غیر اصولی ترکمنستان نرفتیم و انشالله با افزایش تولیدات داخلی و مدیریت مصرف بیش از پیش بر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی افزوده خواهد شد.
 
گفتنی است در این دیدار بر لزوم صرفه جویی هموطنان جهت مدیریت مصرف و توزیع عادلانه تاکید گردید.

برچسب ها: گاز مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار