کد خبر: ۳۵۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 31 December 2016
رئیس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه یکی از اصول مهم‌ صادرات بحث تولید است، گفت: مگر می‌شود در شرایطی که تسهیلات بانکی برای جامعه کار و تولید به وجود آورده، بدهی‌های معوق غلطیده روی هم صنعت را در ستادهای تسهیل با استمهال و بهره حل کنید، بهره‌هایی که روز به روز اضافه می‌شود.

به گزارش تابناک  تبریز، سید عبدالوهاب سهل آبادی صبح امروز در بیست و دومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تالار پتروشیمی تبریز، اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت کشور و رکود اقتصادی قابل توجه، مردم آذربایجان‌شرقی بسیار می‌کوشند و همواره پیشتاز عرصه تجارت و صادرات هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اصول مهم‌ صادرات بحث تولید است، افزود: مگر می‌شود در شرایطی که تسهیلات بانکی برای جامعه کار و تولید به وجود آورده، بدهی‌های معوق غلطیده روی هم صنعت را در ستادهای تسهیل با استمهال و بهره حل کنید، بهره‌هایی که روز به روز اضافه می‌شود.

سهل‌آبادی تصریح کرد: در کشوری که 80 هزار واحد صنعتی دارد تولیدکنندگان باید به نحوی مشکلات برون سازمانی خود را حل کنند، ما نیاز به کیفیت، بسته‌بندی و... داریم، ولی قیمت تمام‌شده با وجود مسائل حاضر سر به فلک می‌گذرد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه علاقه خاصی به تبریز دارم و همت، بزرگواری و رشادت‌های اهالی تولید در این شهر مثال‌زدنی است، افزود: ناوگان حمل و نقل دنیا ریلی است و اگر انتظار داریم صادرات ما ارتقا و رتبه کسب و کار ما بهبود یابد، باید فکری به حال این حمل و نقل فرسوده داشته باشیم.

وی تاکید کرد: امید است سعی شود رفع موانع تولید به ستاد تسهیل و استمهال وام‌ها با بهره‌های 18 درصدی و بالاتر خلاصه نشود بلکه منابع انسانی و مالی به درستی مدیریت شود، سهم تولید از درآمد هدفمندی فراموش شده است و کم کم ما تولیدکنندگان نیز این سهم خود را فراموش می‌کنیم./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :