رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان از تمدید جشنواره هنرهای تجسمی قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد و گفت: تاریخ اختتامیه این جشنواره از بیستم به ٢٦دی ماه تغییر یافت.
کد خبر: ۳۵۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 29 December 2016
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان از تمدید جشنواره هنرهای تجسمی قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد و گفت: تاریخ اختتامیه این جشنواره از بیستم به ٢٦دی ماه تغییر یافت.

طیبه رجنی، افزود: مهلت ارسال آثار تا ١٥دی ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در چهار رشته برگزار خواهد شد، افزود: نقاشی، خوشنویسی باخط و نقاشی خط، گرافیک و پوستر و همچنین عکاسی رشته هایی هستند که برای این جشنواره در نظر گرفته شده اند.

رجنی ادامه داد: از اهداف اینجشنواره ترویج و گسترش مفاهیم قرآنی در قالب های مختلف، ایجاد بستر مناسب جهت ارائه مفاهیم قرآنی و عترت، ارتقاء سطح کیفی و کمی آثار هنرمندان در حوزه های مختلف و تولید آثار و ایده های اصیل وهنری در هنرهای تجسمی با رویکرد قرآن و عترت است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در مسابقه و جشنواره باید آثار خود را بصورت فایل ذخیره شده بر روی لوح فشرده یا دی وی دی همراه با فرم تقاضای حضور در جشنواره به آدرس رامیان- شهرک شهید بهشتی- اداره ارشاد اسلامی رامیان ارسال کنند.

رییس اداره ارشاد اسلامی رامیان تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار دهم دی ماه امسال است و همچنین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه نیز بیستم دیماه امسال برگزار می شود.

وی بیان کرد: به نفرات برتر این جشنواره لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شده و به تمام شرکت کنندگان در این جشنواره گواهی نامه شرکت اهدا می شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره برای آگاهی از شرایط حضور و نحوه ارسال آثار، نحوه ثبت نام و تکمیل فرم شرکت می توانند به آدرس ershad.ramian@chmail.ir مراجعه کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامیان در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در جشنواره به اداره ارشاد محل سکونت خود و یا سایت اداره کل ارشاد اسلامی استان گلستان مراجعه کنند.  

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار