مالک باشگاه فوتبال خونه به خونه مازندران، گفت: ' لئون استپانیان' مربی ارمنستانی به عنوان دستیار جدید ' علیرضا مرزبان' وجایگزین مربی هلندی شد که ماه گذشته ازاین تیم کنار گذشته شده بود.
کد خبر: ۳۴۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 27 December 2016
قاسم حسن زاده امیری دوشنبه شب درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: لئون استپانیان، بازیکن و مربی ارمنستانی 2دهه اخیر فوتبال ایران به عنوان مربی به تیم فوتبال خونه به خونه بابل پیوست.
وی اضافه کرد: استپانیان 46 ساله روز دوشنبه با حضور در تمرینات گروهی تیم خونه به خونه ومعرفی به بازیکنان این تیم، رسما کار خود را دربابل آغاز کرد.
استپانیان که از باشگاه آرارات ارمنستان و سپس آرارات تهران به سپاهان آمده بود٬ بیشترین دوران فوتبال خود را در باشگاه سپاهان سپری کرد و بازی‌های درخشانی را از خود در این تیم به جای گذاشت.
 
وی در زمان حضور در تیم سپاهان٬ از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم بود و هواداران سپاهان لقب 'استویچکوف' را به او داده بودند و او را 'لئون استویچکوف' خطاب می‌کردند.
وی به عنوان یک بازیکن غیر ایرانی٬ سابقهٔ کاپیتانی در تیم فوتبال سپاهان را نیز دارد.
او در مدت کوتاهی که عضو تیم ملی ارمنستان بوده است یک بازی ملی در تاریخ 6 سپتامبر 1995 میلادی در مقابل تیم ملی مقدونیه و در شهر اسکوپیه انجام داده است که با پیروزی 2 بر یک تیم کشورش مقابل مقدونیه همراه بوده است.
استپانیان سابقهٔ مربی‌گری در تیم‌های پایه سپاهان٬ تیم سپاهان نوین و پیونیک ارمنستان را نیز دارد.
او در فصل 93–1392 دستیار منصور ابراهیم‌زاده در تیم راه‌آهن بود وپس از آن در نیم‌فصل نخست فصل 94–1393 دستیار ابراهیم‌زاده در تیم پیکان تهران شد و در نیم‌فصل دوم این فصل، دستیار عبدالصمد مرفاوی در این تیم نیز بود.
تیم فوتبال خونه به خونه در حال حاضر در لیگ دسته یک فوتبال ایران رقابت دارد.
برچسب ها: خونه به خونه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار