معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از فردا شب به‌ویژه روز چهارشنبه با عبور موج کم و بیش ناپایدار شاهد بارش‌های پراکنده و وزش باد به‌ویژه در ارتفاعات استان هستیم.
کد خبر: ۳۴۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 26 December 2016
 احمد اسدی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز دوشنبه شاهد بارش‌های خفیف و پراکنده در برخی از مناطق مازندران هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم است، اضافه کرد: از فردا شب به‌ویژه روز چهارشنبه با عبور موج کم و بیش ناپایدار شاهد بارش‌های پراکنده و وزش باد به‌ویژه در ارتفاعات استان هستیم که وزش باد در برخی مناطق شدید است.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه روزهای پایانی هفته جو پایداری در آسمان استان حاکم بوده و هوای استان صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود، افزود: در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران احتمال مه صبح‌گاهی وجود دارد.
 
اسدی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته در ارتفاعات مازندران شاهد بارش‌های پراکنده بودیم، یادآور شد: بیشترین میزان بارش در این مدت از سیاه‌بیشه 26 و بلده 12 میلی‌متر بوده و بیشترین وزش باد از آلاشت با سرعت 72 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
 
وی ادامه داد: بیشینه دمای مازندران طی 24 ساعت گذشته مربوط به کیاسر با 14 و آلاشت و کجور با 13 درجه سانتی‌گراد و کمینه دما نیز مربوط به بلده با 2 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: دمای هوای ساری در این مدت بین حداقل 4 و حداکثر 12 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.
 
اسدی در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار