کد خبر: ۳۴۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 25 December 2016
بیر هیات نظارت و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: لغو سخنرانی به معنی تایید و سپس ممانعت از اجراست در صورتی که درخواست سخنرانی ایشان در ابتدای امر در هیات نظارت دانشگاه تایید نشده است.

دکتر سید رضا بلاغت در گفت وگو با ایسنا، در مورد دلیل رد سخنرانی استاد عباسی در روز 9 دی ادامه داد: هیات نظارت هر دانشگاه با توجه به شرایط دانشگاه و منطقه در مورد هر سخنرانی در زمان خود تصمیم می گیرد و همان گونه که سخنرانی های متعددی از هر دو طیف سیاسی تاکنون تایید و برگزار شده است، برخی از سخنرانی های دو طیف نیز رد شده است و این امر طبیعی است.

معاون فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان در مورد ارتباط و انتساب این موضوع به مراسم بزرگداشت 9 دی ادامه داد: این تصور نیز صحیح نیست چرا که جهت این روز حماسی سه سخنرانی در هیات نظارت دانشگاه تایید شده است و ان شاالله اجرا خواهد شد.

وی در مورد برخی اظهارات مطرح شده در خصوص لغو سخنرانی در دانشگاه اشاره کرد که دیدگاه ما این است که ان شاالله افراد متوجه قضیه نبوده و از اصل موضوع بی اطلاع بوده اند.

 دبیر هیات نظارت دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دانشگاه سیستان و بلوچستان از سخنرانی های همه طیف های سیاسی معتقد به نظام و انقلاب استقبال خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار