پیش بازی صنعت نفت آبادان - گسترش فولاد تبریز
گسترش در آخرین بازی نیم فصل در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر می رود.
کد خبر: ۳۴۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 25 December 2016
به گزارش تابناک تبریز،هفته پایانی نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر، فردا (دوشنبه) با برگزاری دو مسابقه به پایان می‌رسد و گسترش فولاد تبریز در آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.
 
شاگردان کمالوند بعد از شکست مقابل ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به دنبال اتمام نیم فصل لیگ برتر با پیروزی است.
 
کمالوند که با گسترش در میانه فصل اوج گرفت امیدوار است با برتری مقابل شاگردان دست نشان در نیم فصل با جذب بازیکنان مورد نیاز، نقاط ضعف خودرا پوشش دهد.
 
گسترش و صنعت نفت آبادان با نتایجی که تا هفته چهاردهم لیگ برتر گرفته اند با 17 و 16 امتیاز در همسایگی هم در رتبه های دهم و یازدهم جدول قرار گرفته اند.
 
اگر گسترش بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند جمع امتیازات خود را به عدد بیست خواهد رساند و می تواند یک پله در جدول صعود کند.
 
گفتنی است، براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، پیرو درخواست باشگاه گسترش فولاد تبریز و موافقت باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی تغییر ساعت بازی جهت رسیدن به پرواز برگشت تیم به تبریز، این بازی، به جای ساعت ۱۵:۳۰ که پیش از این موعد مقرر شده بود، از ساعت ۱۴:۱۵ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود. 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار