مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در زمینه تامین میوه مورد نیاز مردم در آستانه شب یلدا، قیمت میوه در این استان افزایشی نداشت.
کد خبر: ۳۴۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 21 December 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:هدایت الله رحیمی افزود: بنا بر بازرسی های صورت گرفته ازسطح شهر شیراز و دیگر نقاط استان، اقلام میوه مورد نیاز مردم در شب یلدا به میزان کافی در بازار قابل عرضه است.
وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، میوه انار مورد نیاز بازار از سردخانه های استان تامین شده است و میزان مناسبی از سیب و پرتقال در طول فصل پاییز در بازار استان وجود داشته است و از این رو، نیازی به اقدامی در راستای تنظیم بازار این محصولات نبوده است.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهادکشاورزی استان فارس با اشاره به خریداری هندوانه از سوی مردم برای شب یلدا گفت: هم اینک مقادیر زیادی هندوانه که در مناطق گرمسیری فارس، بوشهر و هرمزگان تولید شده است، در بازار شیراز در حال عرضه به مردم است.
وی اظهار کرد: این محصول در شهر شیراز به قیمت هر کیلو 12 هزار تا 20 هزار ریال عرضه می شود و عرضه این میوه به بهایی بیشتر تخلف محسوب می شود.
رحیمی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی فارس در کنار بازرسان تعزیرات و اتاق اصناف استان برای نظارت بر قیمت ها در شب یلدا در حال فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار