سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بازی فردا مقابل ذوب آهن را برای فوتبال تبریز بسیار مهم عنوان کرد.
کد خبر: ۳۴۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 20 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی مقابل ذوب آهن در جام حذفی با بیان اینکه فردا چشم انتظار حضور پرشور هواداران در استادیوم بنیان دیزل هستیم، اظهار داشت: می خواهیم با رسیدن به نیمه نهایی در کنار تراکتور، یک پای فینال را از فوتبال آذربایجان قرار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بازی فردا را دشوار دانسته و افزود: ذوب آهن تیم یکدست و قدرتمندی است و تقابل با این تیم سخت خواهد بود و بخصوص بخاطر فشار بازی های سنگین پی در پی مان، شرایط دشواری را پیش رو داریم.

کمالوند در ادامه، اضافه کرد: گسترش فولاد تبریز همواره برابر ذوب آهن عملکرد خوبی داشته و انشالله در بازی فردا نیز سربلند از زمین بیرون خواهیم آمد.

وی بارندگی های اخیر در تبریز را یکی از مشکلات گسترش فولاد در برگزاری تمرینات عنوان کرد و بیان داشت: مسئولان باشگاه به هر ترتیب شرایط را فراهم کردند و برنامه های مدنظرمان را پیدا کردیم.

فراز کمالوند افزود: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و از تمام توان خود استفاده می‌کنیم و شرایط میزبانی و وضعیت آب و هوا می‌تواند به ما کمک کند و از سوی دیگر بازی فردا رایگان است و امیدوارم هواداران تراکتورسازی و ماشین‌سازی هم بیایند تا از سد تیم قدرتمند ذوب‌آهن بگذریم و راهی نیمه نهایی شویم.

کمالوند شرایط مسابقات جام حذفی را متفاوت با لیگ عنوان کرد و افزود: شرایط به گونه ای است که نمی توانیم  بگوییم اگر این هفته نشد، هفته بعد. امیدوارم بچه‌ها این موضوع را درک کنند ضمن آنکه ما برای بازی فردا طرح و برنامه داریم

سرمربی گسترش فولاد تبریز در ادامه اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما ما هم برای ۹۰ دقیقه و هم برای ۱۲۰ دقیقه برنامه داریم. ما پارسال جام حذفی را جدی نگرفتیم و تمام توان‌مان روی لیگ بود اما امسال دو قدم به فینال هستیم پس با تمام قوا بازی می‌کنیم هر چند که صد در صد مخالف برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده هستم چون می‌شد در این شرایط بهتری بازی‌ها را برگزار کرد.

گفتنی ست دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات جام حذفی، فردا – چهارشنبه ۱ دی – از ساعت ۱۳:۳۰ در استادیوم بنیان دیزل برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار