مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد از پرداخت 855 میلیون تومان کمک‌ هزینه درمان و بیمه مددجویان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 19 December 2016

به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده‌شورکی  اظهار داشت: با توجه به نیاز مددجویان زیر پوشش برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی مانند سایر شهروندان، در سال جاری 855 میلیون تومان کمک‌هزینه درمان و بیمه مددجویان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد وظیفه حمایت در زمینه‌های مورد نیاز مددجویان به ویژه در بخش بهداشت و درمان را برعهده دارد، ادامه داد: با همکاری بیش‌ از 200 مرکز درمانی، خدماتی نظیر پرداخت هزینه‌های درمان و دارو، ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص، کمک هزینه خدمات تشخیصی و بستری، دندانپزشکی، آزمایشگاه و پاراکلنیک به مددجویان زیر پوشش ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد با تاکید بر اینکه کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و خدمات درمانی بیماران خاص نیز از سوی این نهاد پیگیری و انجام می‌شود، اضافه کرد: از دیگر خدماتی که در این زمینه ارائه شده نگهداری بیماران، هزینه سفر و اقامت همچنین تهیه لوازم پزشکی بوده است که در سال جاری بیش‌از 10 هزار نفر از مددجویان از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی توزیع سبد کالاهای بهداشتی بین مددجویان را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ارتقای شاخص‎های بهداشتی برشمرد و تصریح کرد: برقراری بیمه تامین اجتماعی مددجویان و پرداخت هزینه‌های آن در راستای استفاده بهتر از خدمات بهداشتی و درمانی بوده است. 

علیزاده‌شورکی از دیگر اقدامات در این زمینه را تامین امنیت تغذیه کودکان برشمرد و گفت: متاسفانه تعداد زیادی از مددجویان مبتلا به سوءتغذیه هستند که در این زمینه نیز با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی، کودکان شناسایی شده و سپس برای درمان معرفی می‌شوند.

وی بیان داشت: در سال جاری نیز بیش‌ از 400 میلیون تومان برای حمایت از کودکان زیر شش سال در زمینه سوءتغذیه در قالب بسته‌های غذایی پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار