بی احتیاطی راننده ال 90 در برخورد با عابر پیاده رقم زد
برخورد یک دستگاه خودروی ال 90 با عابر پیاده در قم موجب مرگ یک مادر و زخمی شدن فرزند وی شد. علت این حادثه توجه نداشتن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده عنوان شده است.
کد خبر: ۳۴۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵ 19 December 2016
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در گفتگو با خبرنگار تابناک قم، گفت: شب گذشته برخورد خودروی ال 90 همزمان با ۲ نفرعابر پیاده در بلوار 75 متری عماریاسر، منجر به فوت 1 نفر در محل و مصدومیت شدید نفر دوم شد.

مهدی فراهانی افزود: در این حادثه مادر، که حدود ۳۵ سال داشت به علت شدت آسیب های وارده درمحل فوت کرد و دختر تقریبا 10 ساله وی که دچار مصدومیت شدید و احتمال ضربه به سر بود، همراه با مراقبت ویژه توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

در همین رابطه سرهنگ احمد پوربافرانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم، علت این حادثه را توجه نداشتن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده ال 90 عنوان کرد.
 
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین با اشاره به دیگر مأموریت‌های اورژانس در 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: درطی این مدت علاوه بر انجام بیش از۲۵۰ ماموریت اورژانسی درحوزه های تصادف و غیر تصادف در قم، 3 حادثه خاص به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: استفاده از گاز پیک نیک جهت تولید گرما در فضای بسته خودروی سبک دریکی از پارکینگ ها، منجربه حریق خودرو و سوختگی با درصد بالای 2سرنشین خودرو شد.

فراهانی افزود: برای انتقال مجروحان این حادثه به مراکز درمانی 2 آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

وی گفت: در حادثه دیگر جوانی که در حال تعمیر موتور در حیاط منزل بود، بر اثر بی احتیاطی به ناگهان موتور دچارحریق شده و این جوان و مادر وی که جهت کمک به فرزند آمده بود، دچار سوختگی با درصدهای مختلف شده و هردو نفر با 2 آمبولانس اورژانس به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: همچنین برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و عابر پیاده که در خیابان شهید محلاتی قم رخ داد، سه مصدوم برجا گذاشت.

وی اضافه کرد: در این حادثه عابر پیاده به همراه 2 تن از سرنشینان موتورسیکلت به علت شدت آسیب های وارده به بیمارستان نکویی قم منتقل شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار