نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: موانع ساخت و ایجاد جاده گزوئیه این شهرستان باید برطرف شود.
کد خبر: ۳۴۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 18 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد رضا صباغیان در جمع دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی منطقه سبزدشت اظهار داشت: پیگیری جاده مواصلاتی گزوئیه بزودی با حضور مسئولان ارشد محیط زیست کشور انجام می شود.
نماینده مردم بافق، ابرکوه، خاتم، مهریز و بهاباد در مجلس شورای اسلامی ساخت و تکمیل جاده گزوئیه را یکی از خواسته های بحق و دیرینه مردم منطقه سبزدشت عنوان کرد و گفت:موانعی که محیط زیست برای احداث این محور مهم ایجاد کرده در گفت و گو با مدیران ارشد این سازمان قابل حل و فصل است.
وی افزود: طولانی شدن احداث جاده گزوییه امروزه به یک معضل تبدیل شده اما از آنجاییکه خواسته عموم مردم است باید به گونه ای رفع مشکل شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه محور گزوئیه فاصله شهربافق تا منطقه سبزدشت و شهرستان کوهبنان کرمان را تا حد قابل توجه ای کوتاهتر می کند بیان کرد: احداث آین جاده در دراز مدت به نفع مردم و کشور خواهد بود چون میزان مصرف سوخت و استهلاک خودروها را کاهش می دهد و از اتلاف وقت مردم جلوگیری می کند.
صباغیان انجام بسیاری از کارهای سخت و هزینه بر این محور را یاد آور شد و افزود: کوه بری،تسطیح، و برخی ابنیه فنی آن انجام شده و تنها با اندکی کار کاشناسی و آسفالت ریزی یکی از رویاهای مردم منطقه سبزدشت رنگ حقیقت می گیرد.
نماینده پنج شهرستان استان یزد همچنین به خشکسالی های چند سال اخیر در کشور اشاره و تاکیدکرد : بهره برداری از معادن و مراتع اطراف این منطقه باید به نحو مطلوب و شایسته انجام شود که لطمه ای به محیط زیست و منابع طبیعی وارد نشود و در قبال استفاده از آب مورد نیاز معادن، عوارض قانونی نیز مد نظر قرار گیرد.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور همچنین بر رفع موانع واگذاری زمین به منظور ساخت و ساز مسکن و سایر اماکن به اهالی منطقه سبزدشت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید.
دهستان سبزدشت در فاصله 100 کیلومتری بافق قرار دارد و بهره برداری از محور گزوئیه فاصله را بیش از 40 کلومتر نزدیکتر می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار