انتشارات آستان قدس رضوی مجموعه 20 جلدی «راز نقاشی‌های قشنگ» را با شرایط ویژه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای کودکان علاقه‌مند به حوزه نقاشی رونمایی می‌کند.
کد خبر: ۳۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 12 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از انتشارات به‌نشر، مجموعه کتاب آموزشی مصور با عنوان «راز نقاشی‌های قشنگ» با هدف خودباوری کودکان و تأمین بستر بروز و ظهور استعدادها و خلاقیت‌های هنری آنها در زمینه نقاشی توسط این انتشارات چاپ و به بازار کتاب عرضه شده است.

این مجموعه 20 جلدی که برای نخستین‌بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ و انتشار رسیده، به طرح مبانی سواد بصری با استفاده از ادبیات کودک و نوجوان و آموزش تکنیک‌ها و شیوه‌های کاربردی نقاشی می‌پردازد و تلاش دارد تا با بهره‌گیری از عکس و تصویر، فرآیند یادگیری نقاشی را برای کودکان ساده و روان کند.

کتاب «راز نقاشی‌های قشنگ» که اثر محمدحسین صلواتیان به عنوان استاد برجسته تصویرگری و گرافیک و همچنین مدیر مسئول مجله کیهان بچه‌ها است، برای مربیان، پدران، مادران و دانش‌آموزان 9 تا 15 سال قابل استفاده است.

عناوین و موضوعات این مجموعه کتاب 20 جلدی شامل آشنایی، مداد رنگی، ماژیک، پنجره نقاشی، مداد شمعی، دنیای زیبای رنگ‌ها، گواش، آبرنگ، اکولین، کولاژ، چاپ1، وایتکس، واکس، چاپ 2، ماژیک تینری، خط و کپی، نقاشی گروهی، نقاشی پازل، نقاشی دیواری و نقاشی خلاق است.

«راز نقاشی‌های قشنگ» که با هدف ارتقای سواد بصری و خلاقیت کودکان طراحی و چاپ شده است، به دو صورت تک جلدی و پک کامل در قطع وزیری با شرایط ویژه در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار