معاون میراث فرهنگی کرمانشاه:
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه وجود 21 روستای تاریخی و گردشگری در استان را موقعیتی مناسب برای سرمایه‌گذاری دانست و گفت: 14 روستا در استان ثبت ملی شده‌ است.
کد خبر: ۳۴۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 15 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس، علی‌رضا مرادی‌بیستونی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص ارائه پیشنهاد در جذب سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری، اظهار داشت: امروز گردشگری نقش مهمی در جریان سرمایه‌گذاری خارجی در استان دارد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: این استان  ظرفیت بالایی در گردشگری دارد که شامل صدها جاذبه تاریخی و طبیعی در منطقه زاگرس است‌.

این مسؤول با بیان اینکه استان کرمانشاه موقعیت مناسبی در مسیر شمال به غرب و جنوب به غرب دارد، تصریح کرد: استان کرمانشاه از دیرباز شاهراه اصلی خراسان و عتبات عالیات است‌.

مرادی‌بیستونی با توجه به پتانسیل گردشگری روستایی، افزود: وجود 21 روستای تاریخی و گردشگری در استان موقعیت را برای سرمایه‌گذاری مناسب کرده است.

وی به وجود اقامتگاه در بخش گردشگری اشاره و بیان کرد: در استان کرمانشاه 14 روستا ثبت ملی شده‌اند که شکل‌گیری اقامتگاه بوم‌گردی مورد توجه ویژه سازمان جهانی یونیدو در راستای مشاهده جاذبه و نقاط دیدنی همواره بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار