پیش بازی سیاه جامگان - ماشین سازی
ماشین سازی تبریز فردا در دیداری مهم در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر مهمان سیاه جامگان مشهد است.
کد خبر: ۳۴۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 15 December 2016
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برترفردا جمعه از ساعت 14:30 در مرزشگاه ثامن ماشین سازی با سرمربی جدید خود فرهاد کاظمی باید رو در روی شاگردان سابق این مربی قرار بگیرد.


تیم داوری؛حسین زرگر – علی اکبر نوری – مرتضی کاظمیان – جواد محمدی – ناظر: مسعود فلاح

به گزارش تابناک تبریز، پس از کش و قوس های به وجود آمده در باشگاه ماشین سازی تبریز پس از استعفای رسول خطیبی در پی کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار، در نهایت با رفت و برگشت مدیرعامل، فرهاد کاظمی گزینه سهرابی به سکان ماشین سازی رسید.

فرهاد کاظمی که در رزومه ی کاری خود نجات چند تیم از سقوط را دارد امیدوار است که با ماشین سازی تبریز نیز این تجربه شیرین را  برای چندمین بار تجربه کند.
فرهاد کاظمی سرمربی سابق سیاه جامگانی است که به دلیل عدم تامین تعهدات مالی از این تیم جدا شد و  سیاه جامگان به خداد عزیزی رسید.
 
ماشین سازی راهی جز کسب امتیاز از این دیدار خارج از خانه ندارد. این تیم 6 امتیاز دارد و در قعر جدول در فاصله 3 امتیازی با تیم پانزدهم قرار گرفته است.
 
سیاه جامگان مشهد نیز که اوضاع خوبی ندارند با هدایت خداداد عزیزی با 11 امتیاز در رده چهاردهم حضور دارد. آنها در صورتی که بتوانند در این بازی به پیروزی برسند 14 امتیازی می شوند و یکی دو رده در جدول صعود خواهند داشت اما شکست یا تساوی دوباره تیم مشهدی را به قعر نزدیک تر می کند.
خداداد عزیزی به دلیل اعتراضاتش به داور بازی با پیکان، از حضور در کنار تیمش محروم است. مسئولان سیاه جامگان هم اعتراضی به این قضیه نداشتند.

این دو تیم قرار است برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر مقابل هم صف آرایی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار