معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم، از تامين ميوه شب عيد با اعتبار 3 ميليارد تومان در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 14 December 2016
به گزارش تابناک قم، سيد صدرالدين موسوي در جلسه تنظيم بازار استان، با اعلام این خبر افزود: 700 تن پرتغال و 300 تن سيب جهت ميوه شب عيد مردم خریداری شده است.

وی ادامه داد: منابع خريد میوه شب عید استان با استفاده از تسهيلات سه ميلياردي توسط صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش كشاورزي و بانك كشاورزي تامین شده است.

معاون استاندار قم در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت افزايش كيفيت نان اظهارکرد: صدا و سيما با همكاري دستگاه هاي متولي درخصوص ارتقاء فرهنگ مصرف نان سبوس دار اقدام به اطلاع رساني نمايند.

موسوی با اشاره به اينكه نان در سبد روزانه همه مردم است اظهارکرد: بهبود كيفيت نان موجب افزايش ضريب سلامتي جامعه خواهد شد.

وی با بيان اينكه متوليان بايد نظارت لازم بر كيفيت گندم، آرد و نان را داشته باشند، افزود: بايد بصورت ماهيانه از كيفيت گندم و آرد استان گزارش تهيه و بهبود كيفيت آن رصد شود.

وی خاطرنشان كرد: صدا و سيما با همكاري دستگاه هاي متولي بايستي برنامه هايي در راستاي فرهنگ سازي در زمينه مصرف نان سبوس دار توليد نمايد.

در اين جلسه نیز حسن ذاكري رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش تحليلي مقايسه اي كالاهاي اساسي در كشور و استان در بازه زماني 6 ماهه نخست 95 را ارائه نمود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار