مخابرات یکی از ادارات مهم و زیربنایی است که به واسطه ایجاد زیرساخت های ارتباطی ،نگهداری شبکه ها و توسعه روش های نوین ارتباطی در تمامی فرایند های اداری ،اقتصادی و اجتماعی جامعه تاثیرگذار است .
کد خبر: ۳۴۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 13 December 2016
تابناک ایلام ؛جمال دارابی:: نقش مخابرات و زیرساخت های ارتباطی در دنیای مدرن امروز بسیار پررنگ وتاثیرگذار است.حرکت دولت به سوی الکترونیک شدن ،استفاده از اینترنت در تمام امورزندگی روزمره ،جلوگیری از رفت و آمد های درون شهری ،راحتی انجام امور بانکی و اداری،صرفه جویی دروقت و هزینه ها ،اتکای بانکها وادارات مختلف بر پایه شبکه های اینترنتی ،تنها بخشی از کارکرد های شبکه های ارتباطی در یک شهر امروزی است.

 بدره که در تیرماه سال 92 از بخش به شهرستان ارتقا یافت در زمینه مخابرات و زیرساخت های آن با چالش های عدیده روبروست .شهروندان در نقاط مختلف شهری و روستایی  همواره با رییس پاره وقت و پروازی اداره ،قطع پیاپی تلفن های ثابت ،عدم توزیع قبوض تلفن ثابت ،اختلال مکرر در شبکه تلفن های همراه وقطع متناوب اینترنت روبرو بوده اند.

 اینترنت که این روزها از نان شب هم واجب تر شده است برای شهروندان بدره ای به کابوسی تکراری تبدیل شده است.بسیاری از کارکردهای شهری براساس شبکه های اینترنتی طراحی شده وخدمات رسانی به مردم با وجود قطع مکررشبکه دچار اختلال می گردد.

پیرمردرنجوری که به صندلی رنگ و رو رفته ای در راهرو اداره مخابرات بدره تکیه زده بود و عاجزانه تقاضای بررسی شماره تلفن منزلش را داشت جلب نظر می کند.پیرمرد می گوید پسرش در خارج از کشور است و تنها راهی که با اوارتباط دارد از طریق تلفن منزل بوده و مدت هاست قطع شده ومنتظر بررسی هستیم .انتظاری که گویا قرار نیست به این زودی ها به نتیجه برسد

هادی صی هاشمی عضو شورای اسلامی شهر بدره در این رابطه به خبرنگار تابناک گفت:یکی از مهم ترین معظلات ومطالبات مردم بحث اینترنت ،مخابرات و فیبر نوری است که تاکنون پیگیری های زیادی برای حل آن انجام شده ولی به نتیجه مطلوب دست نیافته ایم .

وی در ادامه گفت :مسئولین استانی باید با تعیین رییس اداره تمام وقت و پرسنل متخصص دراین زمینه نسبت به حل مشکل اقدام نمایندچرا که این نهاد برای نگهداری شبکه وخدمات دهی به نیروهای تخصصی و کارشناسان فنی نیاز دارد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
برادر عزیز آقای صی هاشمی چرا یه سر نمیری مخابرات بدره بهشون بگی تا کی میخواین از اینترنت مردم بدزدین تا کی میخواین به دهم پونزدهم نرسیده حجم سه گیگ و پنج گیگ مردمی که فقط با تلگرام. پیام میدن رو نمیدونم چجوری تموم کنین اگه هکمون میکنن که بازم بی عرضه گی از شما مخابراتیاس که نمیتونین. چارتا جوجه هکر تو این شهرستان کوچیک رو بگیرین خاک و چوکتون اینجاست که علم به درد میخوره که متاسفانه مخابراتیا علم گرفتن مچ هکرها رو ندارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار