آن عالم ربانی، عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم شریف شهرستان لنده سپری نمود.
کد خبر: ۳۴۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳ 12 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز مراسم تشییع ، پدر معنوی شهر لنده، حجت الاسلام یزدان پرست ، با حضور گسترده مردم این شهر و شهرهای اطراف در لنده برگزار شد. پس از خاک سپاری روحانی برجسته ی لنده ، مردم این شهر  خانم "حسنی ،دانایی فر" که اعضای بدنش به نیازمندان اهداء شده بود ، را تشییع نمودند.
در پی درگذشت حجت الاسلام یزدان پرست ، دادستان شهرستان لنده در پیامی که به تحریریه ی تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ارسال شد ، درگذشت این عالم مجاهد را تسلیت گفت.
متن پیام
انا لله وانا الیه راجعون
عروج ملکوتی عالم ربانی،متقی ومجاهدفی سبیل الله حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدزکریا یزدان پرست که عمر گرانقدرخویش رادرمسیرمبارزه بارژیم ستمشاهی،جبهه های حق علیه باطل واصلاح بین مردم سپری نمودوسرچشمه فیوضات معنوی فراوانی برای مردم فهیم شهرستان لنده بوده یقینا مصداق بارز((اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدهاشی))است وضایعه ای جبران ناپذیر برای مردم این دیار میباشدلذااین مصیبت عظمی را به عموم مردم مومن ومتدین شهرستان لنده خصوصاسلسله جلیله سادات وبالاخص بیت مکرم ایشان تسلیت عرض میکنم واز خداوند متعال برای ان عالم سفرکرده علو درجات  وبرای بازماندگان صبر وشکیبایی مسالت مینمایم
عبدالله سعادتیان
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان لنده
 
همچنین رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ، در قم هم با ارسال پیامی درگذشت حجت الاسلام یزدانپرست را تسلیت گفت.
متن پیام شیخ معین الدین دهقان
بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات المومن الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمة لا یسد‌ها شیء

ضایعه ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج سید ذکریا یزدانپرست، سبب تاثر و اندوه فراوان شد.

درگذشت آن عالم وارسته و اسوه زهد و تقوا، ثلمه‌ای بزرگ در عالم اسلام پدید آورد. آن عالم ربانی، عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم شریف شهرستان لنده سپری نمود.

او، فقیهی بود که مخلصانه از ابتدای نهضت اسلامی، از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) پشتیبانی کرد و همواره در حمایت عملی از نظام اسلامی و رهبری معظم، لحظه‌ای دریغ نکرد و وجود آن عالم ربانی در شهرستان، سبب خیر و برکت و دلگرمی مردم آن منطقه بود.
اینجانب این ضایعه تٱلم بار را به مردم متدین شهرستان لنده بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده ضمن آرزوی صبر، اجر و سلامتی برای بازماندگان معزز، علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خداوند بزرگ مسٱلت می نمایم.
شیخ معین الدین دهقان
رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویر احمد در حوزه علمیه قم
 
گزارش تصویری از مراسم تشییع امروز شهر لنده
 
گزارش و عکس: مجید مرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار